امروز: دوشنبه, ۵ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 24 جماد أول 1446 | 2024-11-25
کد خبر: 282879 |
تاریخ انتشار : 08 خرداد 1398 - 21:22 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۷ بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را در این حوزه به دست آورد. به گزارش صلح خبر به نقل از روابط عمومی ایساکو، سید […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۷ بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را در این حوزه به دست آورد.

به گزارش صلح خبر به نقل از روابط عمومی ایساکو، سید رضا حسینی، مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر بالا گفت: طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، امتیاز شاخص رضایت مشتریان شرکت ایران‌خودرو، طی چهار سال اخیر به صورت مستمر رشد داشته و در سه ماهه پایانی سال گذشته با ۱۹ امتیاز صعود نسبت به مدت مشابه به عدد ۷۶۲ رسیده و با کسب این امتیاز برای نخستین بار رکورد شاخص رضایت مشتریان حوزه خدمات پس از فروش را در بین شرکت‌های داخلی پشت سرگذاشته است.

وی با اشاره به افزایش روزافزون محدودیت‌های حوزه خدمات پس از فروش در حاشیه گسترش دامنه تحریم‌ها افزود: در حال حاضر متوسط امتیاز رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش تمامی خودروسازان در سطح کشور عدد ۷۴۳ است و شرکت ایساکو با حدود ۲۰ امتیاز فاصله از حد میانگین و بهره‌مندی از فاکتورهایی همچون طرح پایش و ارتقای شبکه خدمات با بهره‌گیری از سامانه هوش تجاری (BI)، اجرای طرح عارضه‌یابی از نمایندگی‌های غیرممتاز با پذیرش بالا به منظور ارتقای ارائه خدمات، اجرای طرح پیگیری مشتریان (فالوآپ)، پایش و کاهش مدت زمان پذیرش تا ترخیص خودرو، نظارت، کنترل و ترخیص خودروهای متوقف در نمایندگی‌ها (بیش از سه روز) و توسعه نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات خاص و بهبود سطح دسترسی مشتریان به این نمایندگی‌ها، توانسته به صورت معناداری در حوزه مشتری‌مداری در بین خودروسازان کشور پیشرو باشد.

حسینی در پایان از عللی همچون پیگیری و عارضه‌یابی مراجعات تکراری خودروها به شبکه نمایندگی‌ها و کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده در کسب این موفقیت یاد کرد و گفت: بهبود مستمر و افزایش رضایت مشتریان به صورت مداوم، اولین و مهم‌ترین هدف شرکت ایساکو است و امیدواریم با ارتقا کیفیت خدمات، به صورت روزافزون شاهد افزایش رضایت‌مندی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو باشیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید