امروز: پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 21 ذو الحجة 1445 | 2024-06-27
کد خبر: 345094 |
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1398 - 16:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پیشنهاد ما لغو مسابقات لیگ عالی فوتبال است، گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فقط مسئول برگزاری مسابقات در محدوده ورزشگاه است، ما تصمیم گیرنده در خصوص برگزار شدن یا نشدن یا مسائل امنیتی نیستیم. به گزارش صلح خبر، ابراهیم شکوری، سرپرست […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پیشنهاد ما لغو مسابقات لیگ عالی فوتبال است، گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فقط مسئول برگزاری مسابقات در محدوده ورزشگاه است، ما تصمیم گیرنده در خصوص برگزار شدن یا نشدن یا مسائل امنیتی نیستیم.

به گزارش صلح خبر، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفت و گوی تلویزیونی درباره شرایط ویژه برگزاری مسابقات لیگ عالی با مسابقات با شیوع ویروس کرونا گفت: در همین رابطه گزارشی گزارشی تهیه کردم و برای حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال ارسال کردم. به اعتقاد من مسابقات باید تعطیل شود. در این نامه مواردی از قبیل رفت و آمد تیم ها مطرح شده است که برای همه خطرناک است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال یادآور شد: موضوع دیگر به زمان مسابقه باز می گردد که بازیکنان ۱۲۰ دقیقه با ضربان قلب بالای ۱۷۰ تا ۲۰۰ فعالیت می‌کنند که پس از آن سیستم ایمنی بدن ناخودآگاه ضعیف می‌شود و آماده دریافت ویروس می وشند. مسائلی مانند حضور در رختکن، خوشحالی بعد از گل، یارگیری در حین ضربات ایستگاهی مطرح است.

وی ادامه داد: در حین یارگیری باید بازیکن را به خولی کنترل کرد که در این زمان تماس هایی به وجود می آید. نمی توان بازیکن را رها کرد که توپ را وارد دروازه کند. من این مسائل را برای آقای بهاروند فرستادم و او هم تاکنون برای وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده است.

شکوری تاکید کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مسئول برگزاری مسابقه در محدوده ورزشگاه هستند. درباره مسائل بهداشتی و امنیتی ما تصمیم گیر نیستیم و اگر نهادهای بالادستی تصمیم به لغو بازی بگیرند، تمکین می کنیم. خود ما هم این پیشنهاد می دهیم مسابقات را لغو کنند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید