امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 333108 |
تاریخ انتشار : 15 دی 1398 - 16:27 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر صلح خبر/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: شهادت سردار سلیمانی مردم و جریان‌های سیاسی ایران را برای حراست از کیان نظام جمهوری اسلامی و مقابله با گستاخی‌های آمریکا متحدتر از هر زمان دیگری کرده است. حبیب‌الله خجسته‌پور در گردهمایی گزینشگران استان سمنان به‌مناسبت پانزدهم دی‌ماه ، […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

صلح خبر/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: شهادت سردار سلیمانی مردم و جریان‌های سیاسی ایران را برای حراست از کیان نظام جمهوری اسلامی و مقابله با گستاخی‌های آمریکا متحدتر از هر زمان دیگری کرده است.

حبیب‌الله خجسته‌پور در گردهمایی گزینشگران استان سمنان به‌مناسبت پانزدهم دی‌ماه ، سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در امر گزینش افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب دل‌ها بودند و تمام عمر خود را برای حراست از عزت و کیان نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران معطوف کردند.

وی با بیان اینکه، در چهار دهه اخیر در بین شهدایی که از دست دادیم، برخی از آنان مانند ستاره‌هایی درخشان هستند که نورانیت خاصی دارند، گفت: یکی از این شهدای عزیز شهید حاج قاسم سلیمانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه سوالی که ذهن‌ها را درگیر می‌کند آن است که محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی از کجا نشات می‌گیرد؟ ، اضافه کرد: بعد از شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی، تغییر حالات و ناراحتی مردم بسیار برجسته بوده است.

وی ادامه داد: در بسیاری موارد حتی افراد منتقد نظام جمهوری اسلامی در خارج از مرزها از شهات سردار سلیمانی ابراز نگرانی کردند.

خجسته‌پور گفت: هم در فضای حقیقی با برگزاری آیین‌های سوگواری خودجوش و هم در فضای مجازی تغییر روحیه مردم با ابراز همدردی، ناراحتی آحاد جامعه قابل لمس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان حیاتشان حافظ ایران اسلامی بودند و شهادتشان موجب افزایش وحدت بین گرایش‌های سیاسی و آحاد مردم شده است.

خجسته‌پور ادامه داد: این شهادت برای حاج قاسم سلیمانی پاداش بزرگ اما برای ملت ایران سوگ جان‌کاهی بود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: همیشه نام آمریکا را که می شنویم چند مصداق در ذهن ایرانیان مانند کودتا ۲۸ مرداد، حادثه ۱۲ تیر ۶۷ و حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایران و از این پس سیزدهم دی ماه و شهادت سردار سلیمانی به ذهن‌ها متبادر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید