به گزارش مجله محیط زیست پایگاه صلح خبر ؛ محمدهادی حیدرزاده در گفتوگو با ایسنا در این باره گفت: احداث این پروژه هنوز در مرحله کارشناسی است و چون از داخل پارک ملی خجیر و سرخهحصار و منطقه حفاظت شده میگذرد، سازمان محیط زیست با این پروژه مخالفت کرده است. وی ادامه داد: برای احداث این اتوبان، […]
به گزارش مجله محیط زیست پایگاه صلح خبر ؛
محمدهادی حیدرزاده در گفتوگو با ایسنا در این باره گفت: احداث این پروژه هنوز در مرحله کارشناسی است و چون از داخل پارک ملی خجیر و سرخهحصار و منطقه حفاظت شده میگذرد، سازمان محیط زیست با این پروژه مخالفت کرده است.
وی ادامه داد: برای احداث این اتوبان، یک گزینه را برای شهرداری در نظر گرفتهایم و آن این است که اگر کل اتوبان از زیر زمین عبور کند، قابلیت طرح مجدد در کمیته ارزیابی محیط زیست را پیدا میکند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه احداث این اتوبان در زیر زمین هزار میلیارد تومان به هزینه این پروژه اضافه میکند، گفت: شهرداری به منظور رعایت مسائل محیط زیستی قبول کرده است که این 1000 میلیارد تومان را پرداخت کند.
حیدرزاده بیان کرد: طرح احداث اتوبان شهید شوشتری مجددا در کمیته محیط زیست ارزیابی میشود و اگر کمیته محیط زیست موافقت کند که این اتوبان از زیر زمین عبور کند، این طرح باید در شورای عالی حفاظت محیط زیست مجددا بررسی شود.
انتهای پیام
Let’s block ads! (Why?)
ایسنا
اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.
قوانین خبریار صلح خبر
- لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
- از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
- در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.