امروز: دوشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 25 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-28
کد خبر: 419653 |
تاریخ انتشار : 29 بهمن 1399 - 3:12 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر صلح خبر/خوزستان رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: با شرایطی که این روزها در بازار میوه وجود دارد، در طول عمرم برخورد نکرده بوده‌ام؛ قیمت میوه‌ها، گران و سرسام‌آور است. عبدالرضا جمالی‌پور در گفت‌وگو با صلح خبر در خصوص وضعیت میوه در بازار اهواز اظهار کرد: با شرایطی […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

صلح خبر/خوزستان رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: با شرایطی که این روزها در بازار میوه وجود دارد، در طول عمرم برخورد نکرده بوده‌ام؛ قیمت میوه‌ها، گران و سرسام‌آور است.

عبدالرضا جمالی‌پور در گفت‌وگو با صلح خبر در خصوص وضعیت میوه در بازار اهواز اظهار کرد: با شرایطی که این روزها در بازار میوه وجود دارد، در طول عمرم برخورد نکرده بوده‌ام؛ قیمت میوه‌ها، گران و سرسام‌آور است.

وی گفت: به دلیل نزدیک شدن به عید نوروز و آخر سال، همه میوه‌ها بدون استثناء به سردخانه‌ها فرستاده می‌شوند و به این دلیل نیز قیمت میوه افزایش می‌یابد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز با اشاره به وضعیت میوه پرتقال در بازار اهواز افزود: پرتقال در سال‌های گذشته هر کیلوگرم ۴ تا ۶ هزار تومان فروخته می‌شد اما متاسفانه امسال پرتقال که  شمال کشور محل عمده تولید آن است، هر کیلوگرم ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان فروخته می‌شود و تا رسیدن به شهر اهواز و دست مصرف‌کننده به هر کیلوگرم ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان می‌رسد.

جمالی‌پور ادامه داد: با این وجود، وضعیت قیمت صیفی‌جات مانند گوجه و پیاز و سیب‌زمینی مناسب است و فعلا تنها قیمت میوه افزایش یافته است.

وی با اشاره به قیمت میوه و صیفی‌جات در میدان میوه‌ و تره‌بار گفت: روز گذشته هر کیلوگرم سیب‌زمینی و گوجه فرنگی ۵ هزار و ۲۰۰ تومان، پیاز قرمز ۵ هزار و ۸۵۰ تومان، سبزی ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان، پرتقال ۱۸ هزار تومان و موز نیز هر کیلوگرم ۵۲ هزار تومان در میدان تره‌بار اهواز فروخته شد که بنده اصلا از این قیمت‌ها راضی نیستم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید