امروز: یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 26 ربيع أول 1446 | 2024-09-29
کد خبر: 164586 |
تاریخ انتشار : 24 تیر 1396 - 21:21 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر ورزش > فوتبال ملی – شجاع خلیل‌‌زاده اعلام کرد می‌خواهد به جام جهانی‌ روسیه برود ولی بعید به نظر می‌رسد او شانسی برای حضور در تیم کی‌روش داشته باشد. این هم دلیل دارد. روزنامه خبرورزشی نوشت: خلیل‌‌زاده به دلیل یک مصاحبه جنجالی علیه کی‌روش، به طور کامل وجهه خود را نزد این […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

ورزش > فوتبال ملی – شجاع خلیل‌‌زاده اعلام کرد می‌خواهد به جام جهانی‌ روسیه برود ولی بعید به نظر می‌رسد او شانسی برای حضور در تیم کی‌روش داشته باشد. این هم دلیل دارد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: خلیل‌‌زاده به دلیل یک مصاحبه جنجالی علیه کی‌روش، به طور کامل وجهه خود را نزد این مربی خراب کرد. وقتی کارلوس، خلیل‌‌زاده و خلعتبری را به جام جهانی‌ برزیل نبرد، این دو علیه کی‌روش مصاحبه کردند. سرمربی تیم ملی هم به طور کامل در جریان مصاحبه‌های آنها قرار گرفت و دیگر نام‌شان را در لیست خود قرار نداد اما خلیل‌‌زاده در آن مصاحبه چه گفته بود؟ آن زمان به دلیل اختلاف کی‌روش و کرانچار بعضی از بازیکنان سپاهان از جمله امید ابراهیمی قربانی شدند. امید اما مصاحبه‌ای نکرد و شجاع این کار را انجام داد. او در مصاحبه‌ای گفت: «ابتدا باید بگویم اتفاقی که برایم رخ داد را از چشم کرانچار نمی‌بینم. کرانچار هم مثل هر مربی دیگری دوست دارد بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. از نظر من کی‌روش مقصر اصلی خط خوردن من و امید ابراهیمی است. او بازیکنانی را دعوت کرده و می‌خواهد به جام جهانی‌ ببرد که در حد تیم ملی نیستند. نمی‌دانم بعضی بازیکنان به چه دلیل و به چه بهانه‌ای دعوت شده‌اند.»

خلیل‌‌زاده در بخش دیگر از حرف‌هایش، گفت: «بعضی بازیکنانی که اکنون در اردوی تیم ملی هستند و به جام جهانی‌ هم می‌روند آن‌قدر در فصل گذشته ضعیف بودند که تیم‌شان را نابود کردند. بازیکنی هست که باشگاهش به واسطه بازی‌های بدش او را نمی‌خواهد اما کی‌روش او را به جام جهانی‌ برده است. این شرایط درست نیست. این درست است که خیلی از جوان‌های خوب به جام جهانی‌ نروند و افرادی بروند که هم سن‌شان بالاست و هم توانایی کمتری دارند؟»

کی‌روش این مصاحبه شجاع را خواند و او را وارد بلک‌لیست خود کرد. این بازیکن خیلی دوست دارد دوباره ملی‌پوش شود ولی با آن مصاحبه‌ای که انجام داد، دیگر شانسی برای تیم ملی نخواهد داشت.

43503

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبریار صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی و خبریار صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید