امروز: جمعه, ۶ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 24 ربيع أول 1446 | 2024-09-27
کد خبر: 394847 |
تاریخ انتشار : 29 مهر 1399 - 9:18 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید برای کنترل شیوع بیشتر کرونا جلوی سفرهای غیر ضروری گرفته شده و از سوی دیگر از ظرفیت دورکاری کارمندان استفاده حداکثری شود. اصغر سلیمی در گفت و گو با صلح خبر، با تاکید بر ضرورت دورکاری کارمندان و […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید برای کنترل شیوع بیشتر کرونا جلوی سفرهای غیر ضروری گرفته شده و از سوی دیگر از ظرفیت دورکاری کارمندان استفاده حداکثری شود.

اصغر سلیمی در گفت و گو با صلح خبر، با تاکید بر ضرورت دورکاری کارمندان و پرهیز از سفرهای تفریحی در شرایط کرونایی، اعلام نمود: با توجه به اینکه فصل پاییز فرا رسیده است و همراه آن نیز بیماری های فصلی نظیر آنفلوآنزا و سرماخوردگی نیز در کشور شیوع پیدا خواهد کرد، قطعا هرگونه تجمع غیر ضروری می تواند شرایط را پیچیده تر کرده و مقابله با کرونا را سخت تر کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی چه در حوزه بخش خصوصی و چه دولتی رو به اتمام است و کادر درمانی کشور تحت فشار سنگین کاری خسته شده اند، اظهار کرد: برای کنترل این بیماری باید پروتکل های ابلاغی به طور دقیق رعایت شده که مهم ترین آن در این فصل پرهیز از رفتن به مسافرت های غیر ضروری است

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: همچنین باید از ظرفیت دورکاری کارمندان استفاده شود. در اداراتی که امکان انجام امور از منزل نیز وجود دارد نباید اجباری برای حضور در ادارات باشد تا تجمعی غیر ضروری شکل گیرد.

سلیمی در پایان تاکید کرد: باید پروتکل ها با جدیت دنبال شود تا بیش از این کادر درمانی کشور تحت فشار قرار نگیرند. در شرایط کنونی توجه به پروتکل ها به ویژه پرهیز از سفرهای تفریحی امری ضروری است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید