امروز: جمعه, ۶ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 24 ربيع أول 1446 | 2024-09-27
کد خبر: 416027 |
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1399 - 11:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که استقلال مهمترین دستاوردی است که انقلاب اسلامی با مقاومت در برابر قدرت های استکباری در طول چهار دهه به آن دست یافته است. اصغر سلیمی در گفت وگو با صلح خبر، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که استقلال مهمترین دستاوردی است که انقلاب اسلامی با مقاومت در برابر قدرت های استکباری در طول چهار دهه به آن دست یافته است.

اصغر سلیمی در گفت وگو با صلح خبر، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته، اعلام نمود: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته استقلال کشور است. جمهوری اسلامی ایران زیر سلطه قدرت های استکباری به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نرفت و علی رغم فشارها و زورگویی ها استقلال را برای کشور به ارمغان آورد. استقلال جمهوری اسلامی در دنیا بی نظیر است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه اظهار کرد: حمایت از مستضعفان و جبهه مقاومت از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است. در ادامه مسیر نیز نیاز داریم تا با همفکری و همکاری، مشکلات کشور را حل کنیم. اتحاد و همدلی بین مسئولان از مواردی است که باید از این پس بیشتر به آن پرداخته شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: ما نیاز داریم تا با همفکری و همدلی مسئولان از همه ظرفیت های کشور به ویژه جوانان و نخبگان استفاده کرده تا بتوانیم در برابر فشارهای دشمن ایستاده و مشکلات خود را با تکیه بر درون حل کنیم. جبهه استکبار تمام تلاش خود را علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته است و راه شکست آن ها همدلی و همفکری است.

سلیمی در پایان تاکید کرد: از نظر بنده تاثیرگذارترین افراد در طول تاریخ انقلاب، حضرت امام (ره) بودند که این نهضت را آغاز کرده و بعد از ایشان مقام معظم رهبری هستند که با درایت و تدبیر انقلاب را به مسیر درستی هدایت کرده اند. در دوران جنگ نیز ما با اتحاد و همدلی توانستیم در برابر دشمن بایستیم و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندهیم. ما در آن دوران توانستیم بر همه مشکلات غلبه کنیم و می توان آن را تاثیرگذارترین زمان در تاریخ انقلاب نامید. با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس ما می توانیم از بسیاری از مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید