امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 252658 |
تاریخ انتشار : 07 بهمن 1397 - 21:55 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، خبر “معافیت مشمولان سربازی تیم ملی فوتبال در صورت قهرمانی در جام ملت‌های فوتبال آسیا – ۲۰۱۹ امارات – را تکذیب کرد. به گزارش صلح خبر، سردار موسی کمالی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «با سلام؛ امروز […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، خبر “معافیت مشمولان سربازی تیم ملی فوتبال در صورت قهرمانی در جام ملت‌های فوتبال آسیا – ۲۰۱۹ امارات – را تکذیب کرد.

به گزارش صلح خبر، سردار موسی کمالی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

«با سلام؛

امروز از سوی یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال به نقل از اینجانب اعلام شده است که اعضای تیم ملی فوتبال در صورت قهرمانی از خدمت سربازی معاف می‌شوند. این نقل‌قول به هیچ‌وجه صحت ندارد و قطعاً اگر خبری در این رابطه باشد مستقیماً از سوی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام خواهد شد.

در این شرایط همه باید از تیم ملی حمایت کنند و دامن به شایعات نزنند.

ان‌شاءالله که موفق هم خواهند شد و خداوند پشت و پناهشان باشد.

با تشکر

سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی

یا علی (ع)».

گفتنی است، امروز یکشنبه بهمن) وزارت ورزش اعلام کرد که بازیکنان سرباز تیم ملی فوتبال ایران در صورت قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

روابط عمومی وزارت ورزش به نقل از محمدرضا داورزنی درباره معاف شدن بازیکنان سرباز تیم ملی در صورت قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، اعلام کرد که، آقای داورزنی در مصاحبه خود با خبرنگاران اعلام کرده که بر اساس اعلام سردار کمالی و ستاد کل نیروهای مسلح، اعضای مشمول تیم ملی فوتبال ایران در صورت قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، با مجوزی که ستاد کل نیروهای مسلح کسب کرده، از انجام خدمت سربازی معاف می‌گردند.

به گزارش صلح خبر، داورزنی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که صبح امروز بهمن) در نشستی اعلام کرده بود که ستاد کل نیروهای مسلح درباره معاف شدن بازیکنان تیم ملی فوتبال تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید