امروز: یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 26 ربيع أول 1446 | 2024-09-29
کد خبر: 112418 |
تاریخ انتشار : 02 مهر 1395 - 12:50 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ ‌به گزارش ایسنا، سردار علی‌اکبر علیزاده عضو مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان محلات به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: در همه ادوار تاریخی گذشته مسلمانان در هیچ یک از معادلات جهانی جایی نداشته و بخشی از مستعمرات […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

‌به گزارش ایسنا، سردار علی‌اکبر علیزاده عضو مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان محلات به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: در همه ادوار تاریخی گذشته مسلمانان در هیچ یک از معادلات جهانی جایی نداشته و بخشی از مستعمرات کشورهای استکباری بوده و در تقسیم بندی های سیاسی دنیا نامی از اسلام و مسلمانان نبود.

معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه گفت: نیروهای محور مقاومت و جنبش‌های اسلامی و انقلابی منطقه همه فرزندان انقلاب اسلامی هستند و اسرائیل بواسطه محاصره از طرف فرزندان انقلاب جرات اقدام و دست اندازی به جمهوری اسلامی را ندارد.

علیزاده تصریح کرد: در ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مستکبران تا جایی جسور شده بودند که با تصویب قانون کاپیتولاسیون ایران را به صورت کامل تحت سلطه خود داشته و ایران را به عنوان ژاندارم خود در منطقه معرفی کردند، ولی امام خمینی(ره) با اتکاء بر آیات نورانی قرآن کریم مبنی بر عدم تسلط کفار بر مسلمانان، با کمک و حضور مردم در خیابان‌ها علیه رژیم ستمشاهی قیام کرد و موفق شد تاج و تخت مستکبران را بر هم زده  و نام اسلام و مسلمانان را به معادلات جهانی اضافه کند.

 معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه با اشاره به رشادت‌های مردم شهید پرور در طول پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله تحمیلی افزود: برای به ثمر نشستن انقلاب 70هزار شهید خون خود را پای درخت انقلاب ریختند و در طول هشت سال جنگ تحمیلی 200 هزار شهید نیز پایه‌های انقلاب را استحکام بخشیدند و از هفته اول پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه دشمنان برای انحراف انقلاب آغاز شد و مستکبران جهانی با تحمیل جنگی طولانی‌تر از جنگ جهانی اول و دوم سعی در از میان برداشتن اسلام و حکومت اسلامی داشتند و مسلمانان نیز ثابت کردند می‌توانند به عنوان یک قدرت بدون قرارگیری در زیر سلطه مستکبران جهانی الگویی برای اداره جهان ارائه کنند.

علیزاده با اشاره به پایان جنگ تحمیلی و حمایت های ایران از مدافعان اسلام در خاورمیانه تصریح کرد: در حالی که جهانیان در بهت و حیرت قدرت نظامی جمهوری اسلامی بودند حزب الله در لبنان و جنبش مقاومت در غزه با حمایت ایران کار خود را آغاز کردند و هر روز شاهد آغاز فعالیت‌ جنبش‌های انقلابی در کشورهای اسلامی هستیم و امروز فرزندان انقلاب در سوریه، عراق و یمن در مقابل دشمنان اسلام قد علم کرده‌اند و خائنین حرمین(آل سعود) پس از مواجهه با انصارالله به صورت غیر مستقیم خواستار مذاکره با ایران بر سر یمن شده است.

 معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه به محاصره کامل رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی توسط فرزندان اسلام اشاره و تصریح کرد: اسرائیل امروز جرات رویارویی با محور مقاومت را ندارد چرا که در سرزمین‌های اشغالی با نیروهای مقاومت فلسطین در جنگ است و در مرزهای جنوبی در مقابل حزب الله و در غرب نیز در مقابل سوریه قرار دارد و به حمدالله طبق پیش بینی رهبری تا 25 سال آینده نامی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند.

 وی به رشادت‌های شهدا و ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی  اشاره کرد و افزود: امروز گرچه جنگ سخت نداریم ولی نیروهای نظامی ما همیشه آماده نبرد بوده و ارکان نظامی ما موظف هستند علاوه بر حفظ آمادگی دفاعی و نظامی خود روز به روز توان نظامی خود را نیز افزایش دهند .

 علیزاده اجرای کامل اقتصاد مقاومتی را لازمه حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: دولتی‌ها موظف هستند اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند و همان طور که رهبری نیز فرمودند هیچگاه نباید از اقتصاد مقاومتی غافل شویم و در کنار وظیفه دولت، مردم نیز باید با مقابله با تجمل گرایی و اسراف در کشور به یاری اقتصاد کشور بپردازند.

 به گزارش ایسنا، معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه در خاتمه عصر حاضر را عصر علم معرفی و خاطر نشان کرد: امروز، روز نهضت نرم افزاری علم است، علم در جهان امروز قدرت آفرین است و قدرت هسته‌ای و قدرت موشکی و نظامی ما به برکت مجاهدت‌های علمی دانشمندان کشور است. همه ما باید آماده باشیم و خود را برای یک جهاد علمی بزرگ آماده کنیم.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید