امروز: دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 18 ذو الحجة 1445 | 2024-06-24
کد خبر: 433706 |
تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1400 - 0:59 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر صلح خبر/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: حفظ اشتغال و صیانت از سلامت نیروی مهمترین اولویت وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. علی آشتاب نهم اردیبهشت ماه در مراسم تقدیر از کارفرمایان نمونه لرستان اظهار کرد: کارآفرینی نوعی زندگی بوده و حرکت در این مسیر که […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

صلح خبر/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: حفظ اشتغال و صیانت از سلامت نیروی مهمترین اولویت وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

علی آشتاب نهم اردیبهشت ماه در مراسم تقدیر از کارفرمایان نمونه لرستان اظهار کرد: کارآفرینی نوعی زندگی بوده و حرکت در این مسیر که توام با ریسک،  نوآوری،  خلاقیت و زحمات زیادی است نیازمند روحیه جهادی است.

وی با بیان اینکه جبهه جنگ امروز اقتصادی است، ادامه داد: شاهدیم که کارآفرینان امروز در مقابل تحریم‌ها و دشمنی استکبار شجاعانه ایستادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سربازان مبارزه با تحریم‌ها کارگران و کارفرمایان هستند.

آشتاب افزود: همه کارفرمایان در استان و کشور موفق هستند که با اجرای سیاست‌های درست با تحریم‌ها مقابله کردند هر چند که این قشر با موانعی مواجه‌اند.

وی عنوان کرد: بخش خصوصی و دولتی باید در شناسایی این موانع همکاری را داشته و دستگاه‌های اجرایی نیز برای رفع آنها مساعدت لازم را داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سیستم‌های حمایتی و پشتیبانی نیز باید به کمک تولید بیایند و در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح اختیاراتی که دارد در حال انجام یک سری اقدامات هستند که یکی از این اقدامات بخشودگی جرایم و سود ناشی از حق بیمه های معوق است.

آشتاب گفت: این حرکت در راستای کاهش هزینه‌ها و قیمت تمام شده محصول در بنگاه‌های اقتصادی است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ اشتغال و صیانت از سلامت نیروی کار از جمله مهمترین  اولویت وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که با تمام تلاش در بنگاه‌های اقتصادی دنبال می‌شود، تصریح کرد: در این راستا با همت کارفرمایان و سالم سازی محیط کار و اجرای راه‌های مقابله با کروناویروس توانستیم از سلامت نیروی کار صیانت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: حفظ اشتغال در این شرایط کار بسیار بزرگی است چرا که بخش خدمات بیشترین آسیب را در این شرایط کرونایی دیده است و این درحالیست که سهم بخش خدمات از اشتغال استان ۴۰ درصد است.

آشتاب با بیان اینکه با اعمال سیاست‌های تشویقی و حمایتی نیز بتوانیم آسیب  بخش خدمات جبران شود، عنوان کرد: باید بخش‌های کشاورزی و صنعت کمک حال خدمات باشند تا بتوانیم از این گذر عبور کنیم.

وی با تاکید براینکه بهترین راه حمایت از کارفرمایان، کارگران و تولید مصرف کالای ایرانی است،  گفت: اگر تولیدکننده، مردم و فعال اقتصادی به شکل زنجیره‌ای نیازها را از تولیدات خود تامین کنند بهترین راهکار برای رونق اقتصادی و اشتغال پایدار است و باید این فرهنگ را در جامعه ترویج و نهادینه کینم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید