امروز: دوشنبه, ۱ دی ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 3 رجب 1447 | 2025-12-22
کد خبر: 166642 |
تاریخ انتشار : 03 مرداد 1396 - 12:33 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر زیان ایرلاین‌ها بابت خروج توپولوف‌ها چگونه جبران می‌شود؟ علی عابدزاده در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر زمان برگزاری مناقصه انتخاب فاینانسور قراردادهای خرید هواپیماهای جدید اظهار داشت: فرآیند فراخوان انجام مناقصه در حال برگزاری است و تمام کارهای مقدماتی آن انجام شده است. وی همچنین در پاسخ […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

زیان ایرلاین‌ها بابت خروج توپولوف‌ها چگونه جبران می‌شود؟

علی عابدزاده در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر زمان برگزاری مناقصه انتخاب فاینانسور قراردادهای خرید هواپیماهای جدید اظهار داشت: فرآیند فراخوان انجام مناقصه در حال برگزاری است و تمام کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چند شرکت تامین مالی در این مناقصه شرکت می‌کنند، اظهار داشت: بنده اطلاع دقیقی از تعداد فاینانسورها ندارم اما مقدمات برگزاری این مناقصه به صورت جدی در حال پیگیری است.

وی همچنین درباره بدهی شرکت‌های هواپیمایی به شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت فرودگاه ها اظهار داشت: در حال حاضر بدهی تمام شرکت‌های هواپیمایی در حوزه سوخت و فرودگاهی مدیریت شده است و ایرلاین‌ها و شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی و فرودگاه ها با یکدیگر برای وصول بدهی‌ها در تعامل هستند و پرداخت‌ها به صورت منظم انجام می‌شود.

وی افزود: پرداخت‌ها طی تفاهم‌نامه‌های ایرلاین‌ها در موعد مقرر انجام می‌شود و خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره پرداخت زیان‌های حاصل از، از رده خارج کردن هواپیماهای توپولوف به ایرلاین‌ها اظهار داشت: ایرلاین‌هایی که در آن زمان هواپیماهای توپولوف‌شان از رده خارج شد درخواست خود را بابت دریافت خسارت به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه دادند و سازمان هواپیمایی هم به عنوان حاکمیت صنعت این موضوع را پیگیری و به دولت پیشنهاد داده است.

عابدزاده گفت‌: ابتدا باید این درخواست در بودجه درج شود و پس از آن براساس بودجه بازپرداخت‌ها یا تهاتر انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در پاسخ به این سوال که با ورود هواپیماهای جدید مشکلی در بحث تامین نیروی انسانی و کمبود خلبان‌ها وجود دارد یا خیر گفت: خوشبختانه در این زمینه مشکلی وجود ندارد. البته شرکت‌های هواپیمایی باید از نظر تربیت خلبان و به‌روزسازی آموزش‌ها اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.

35225

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبریار صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی و خبریار صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید