امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 333297 |
تاریخ انتشار : 16 دی 1398 - 11:34 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که روز گرفتن انتقام خون پاک شهید سپهبد قاسم سلیمانی دور نیست. سردار حسین رحیمی در حاشیه حضور در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار کرد: امروز در این مراسم حضور داریم تا یادمان نرود شهید […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که روز گرفتن انتقام خون پاک شهید سپهبد قاسم سلیمانی دور نیست.

سردار حسین رحیمی در حاشیه حضور در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار کرد: امروز در این مراسم حضور داریم تا یادمان نرود شهید قاسم سلیمانی عزیز به آرزویش که شهادت بود رسید و امیدوارم که خداوند شهادت را روزی ما قرار دهد.

رحیمی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مردم دوست و مردم‌مدار بود، گفت: یکی از تاکیدات همیشگی ایشان این بود که مبادا کاری کنیم تا مردم از نظام رنجیده شوند. ایشان فردی ولایتمدار، مردم محور و عملگرا بودند و همین ویژگی‌ها نیز سبب شد تا مردم در سراسر ایران به یاد ایشان در خیابان‌ها و میدان‌ها حاضر شده و به عزاداری بپردازند.

رحیمی با تاکید بر اینکه روز گرفتن انتقام حاج قاسم سلیمانی دور نیست، گفت: با مجاهدت این شهید والامقام و یاران‌شان امروز عمق راهبردی جمهوری اسلامی افزایش پیدا کرده است.

رحیمی ادامه داد: داعش به دست حاج قاسم سلیمانی نابود شد و امروز تمام تروریست‌ها از جمله همین رئیس جمهور احمق آمریکا، از حاج قاسم سلیمانی می‌ترسند.

وی در پایان تاکید کرد که راه قاسم سلیمانی ادامه داشته و خون ایشان سبب جوشش و خیزش عظیم ملت‌های آزاده در سراسر جهان خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید