امروز: دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 18 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-21
کد خبر: 432212 |
تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1400 - 10:46 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه با بیان اینکه زمین بستر حیات پایدار است گفت: روز زمین پاک فرصتی است تا از دولت در خواست حمایت و مساعدت داشته باشیم. به گزارش صلح خبر فرنوش نوبخت افزود: روز جهانی زمین پاک هر ساله در ۲۲ آوریل مصادف با […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه با بیان اینکه زمین بستر حیات پایدار است گفت: روز زمین پاک فرصتی است تا از دولت در خواست حمایت و مساعدت داشته باشیم.

به گزارش صلح خبر فرنوش نوبخت افزود: روز جهانی زمین پاک هر ساله در ۲۲ آوریل مصادف با ٢ اردیبهشت ماه در سراسر دنیا برگزار می‌شود و باید فرهنگ حفاظت و صیانت از این کره خاکی که باعث حیات  آحاد مردم است در بین افراد جامعه نهادینه شود.

وی در ادامه به مقوله آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و گفت: آلودگی هوا به‌خصوص در کلانشهرها امروز به یکی از مشکلات تبدیل شده که تنها با توسعه حمل و نقل عمومی درون شهری بخصوص مترو امکان پذیر است.

نوبخت با بیان اینکه متروی تهران و حومه دسترنج تلاش و زحمات بیش از 30 سال افراد زیادی بوده است تصریح کرد: امروز نیازمند حمایت از سوی بخش های مختلف بخصوص حمایت دولت است تا این سرمایه حفظ و نگهداری شود.

وی افزود: متروی تهران پاک ترین مجموعه حمل و نقل عمومی است و توانسته جایگاه خوبی را در بین کشورهای دیگر کسب کند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نوبخت با اشاره به اینکه متروی تهران در حال حاضر با ۱۳۷ ایستگاه از نظر تعداد ایستگاه ها رتبه ۲۳ و از نظر طول خطوط در جهان رتبه ۱۵ و در آسیا جایگاه ۱۱ را دارد، خاطرنشان کرد: از آبان ماه ۱۳۹۶ تا فروردین ماه ۱۴۰۰ دو میلیارد و صد میلیون نفر با متروی تهران جابجا شده اند این در حالیست که تعداد ناوگان ما از کل مجموعه راه آهن بیشتر است اما هیچ قانون حمایتی نداریم و حتی در شرایط کرونا نتوانستیم از هیچ بخشی، کمکی دریافت کنیم. امیدواریم با توجه به شعار روز زمین پاک، “احیای دوباره زمین همراه با افزایش بهره‌وری برای توسعه پایدار” شاهد حمایت های بیشتری از سوی دولت برای توسعه و تعمیر و نگهداری متروی تهران باشیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید