امروز: دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 18 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-21
کد خبر: 437138 |
تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1400 - 13:30 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: روابط‌عمومی شهرداری‌ها به منظور ارتقای اقدامات خود در فضای مجازی  و همچنین حضور کارتمد و موثر در دوران پساکرونا با بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، باید برنامه ریزی ها وپیش بینی های لازم و همه جانبه […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: روابط‌عمومی شهرداری‌ها به منظور ارتقای اقدامات خود در فضای مجازی  و همچنین حضور کارتمد و موثر در دوران پساکرونا با بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، باید برنامه ریزی ها وپیش بینی های لازم و همه جانبه ای را با حمایتهای شهرداران و مدیران شهرداری انجام دهند.

به گزارش صلح خبر، مهدی جمالی نژاد که به مناسبت فرارسیدن ۲۷اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی سخن می گفت، افزود: روابط عمومی شهرداری ها به عنوان حلقه ارتباطی میان مدیریت شهری با جامعه به منظور تحقق شهرداری پاسخگو و اقناع علمی شهروندان، ماموریتهای مهمی نظیر شنیدن صدای شهروندان و انعکاس تقاضاهای آنها به بدنه مدیریتی شهرداری و همچنین انعکاس تصمیمات و اقدامات مدیریت شهری به مردم را برعهده دارند و طی سال های اخیر به سمت بهره گیری هرچه بیشتر از ابزارهای الکترونیک و هوشمند برای انجام وظایفشان حرکت کرده اند.

وی با اشاره به ضرورت کاهش ارتباط حضوری درجامعه از زمان شیوع کرونا و حرکت دستگاه ها به سمت انجام امور در اینترنت و فضای مجازی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا شاهد در اولویت قرار گرفتن گسترش ارتباطات مجازی و افزایش انجام امور در شبکه های اجتماعی از سوی روابط‌عمومی شهرداری‌ها می باشیم و در این راستا ضرورت دارد به منظور ارتقای کیفی و کمی اقدامات و همچنین حضور با برنامه و هدفمند روابط عمومی ها در دوران پساکرونا ضمن ارزیابی و آسیب شناسی اقدامات صورت گرفته، پیش بینی ها و تمهیدات دقیقی برای آینده کار روابط عمومی شهرداری ها صورت پذیرد.

 جمالی نژاد با اشاره به در پیش بودن ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در روز ۲۸خرداد ماه گفت: شهرداری و شورا در این دوره علی رغم تحریم های ظالمانه و محدودیتهای مالی تلاش کردند تا خدمت رسانی به مردم لحظه ای دچار توقف نشود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، وی گفت: مدیریت شهری در این دوره علاوه بر تلاش برای گسترش همه جانبه خدمات به مردم، تقویت زیرساختها، تامین درآمدهای پایدار، حفظ محیط زیست، جلب مشارکت مردم و بخش خصوصی، حضور کارآمد در برنامه های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی و…  با موضوعات مهمی مانند سیل گسترده ابتدای سال ۱۳۹۸ و شیوع ویروس کرونا هم درگیر بودند و از روابط عمومی شهرداری ها انتظار می رود در زمان باقی مانده تا خاتمه فعالیت شورای پنجم اقدامات شاخص و دستاوردهای این دوره مدیریت شهری را بصورت دقیق به مردم و افکار عمومی منعکس نمایند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید