امروز: چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 20 ذو الحجة 1445 | 2024-06-26
کد خبر: 434485 |
تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1400 - 0:14 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر لیگ برتر فوتسال در گروه بازنده‌ها بسیار پیچیده شده است. به گزارش صلح خبر، چهار تیم اهورای بهبهان، شهروند ساری، کوثر اصفهان و ایمان شیراز در شرایطی برای بقا در لیگ برتر فوتسال با هم رقابت می‌کنند که فاصله نزدیک امتیازات این چهار تیم، همه چیز را غیرقابل پیش‌بینی […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

لیگ برتر فوتسال در گروه بازنده‌ها بسیار پیچیده شده است.

به گزارش صلح خبر، چهار تیم اهورای بهبهان، شهروند ساری، کوثر اصفهان و ایمان شیراز در شرایطی برای بقا در لیگ برتر فوتسال با هم رقابت می‌کنند که فاصله نزدیک امتیازات این چهار تیم، همه چیز را غیرقابل پیش‌بینی کرده و کوچک‌ترین لغزش منجر به جابه‌جایی جایگاه تیم‌ها در جدول و چه بسا سقوط یک تیم به دسته پایین‌تر خواهد شد.

با برگزاری بازی عقب افتاده از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال در گروه بازنده‌ها، اوضاع برای بقا در این مسابقات پیچیده شد و امتیازات نزدیک تیم‌ها رقابت‌ها را بسیار حساس و غیرقابل پیش‌بینی کرده است. هر چهار تیم سه بازی خود در نیم فصل اول را برگزار کردند و حالا در نیمه دوم بازی‌ها سه رقابت حساس دیگر در انتظار تیم‌هاست. در جدول اهورای بهبهان با ۵ امتیاز، شهروند ساری با ۴ امتیاز، کوثراصفهان با ۳ امتیاز و ایمان شیراز با ۳ امتیاز رقابتی بسیار فشرده دارند که این بازی‌ها را جذاب کرده است.

هفته چهارم این پیکارها جمعه این هفته برگزار می‌شود که در بازی‌های این هفته شهروند ساری میزبان ایمان شیراز است و اهورای بهبهان از کوثر اصفهان پذیرایی می‌کند. با توجه به وضعیت بهتر شهروند و اهورا، چنان چه این دو تیم بازی‌های خانگی هفته چهارم خود را ببرند گام بلندی برای بقا در لیگ برتر برخواهند داشت. شهروند ساری و اهورا بهبهان که موقعیت بهتری در جدول دارند در دور برگشت بازی‌ها نیز دو بازی داخل خانه خواهند داشت از این حیث کار آن‌ها برای بقا در لیگ برتر فوتسال آسان‌تر می‌شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید