امروز: دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 18 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-21
کد خبر: 256736 |
تاریخ انتشار : 23 بهمن 1397 - 16:46 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر رستوران سنتی باغ بهشت فشم، یک پیشنهاد زمستانی رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی با سبک ایرانی زیر شاخه‌های مختلفی دارند و معمولا به ندرت آن‌ها را در کنار هم می‌توان یافت. مثلا کله پاچه با آش حلیم و این دو با کباب کوبیده به ظاهر هیچ ارتباطی ندارند برای همین […]

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر

رستوران سنتی باغ بهشت فشم، یک پیشنهاد زمستانی

رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی با سبک ایرانی زیر شاخه‌های مختلفی دارند و معمولا به ندرت آن‌ها را در کنار هم می‌توان یافت. مثلا کله پاچه با آش حلیم و این دو با کباب کوبیده به ظاهر هیچ ارتباطی ندارند برای همین هم است در کنار هم دیده نمی‌شوند. ولی حتما برای شما هم پیش آمده که با یک جمع چند نفره قرار صبحانه یا ناهار داشته باشید، اما نیمی از گروه موافق کله پاچه باشند و نیمی دیگر طالب حلیم، یا شاید هم قرار ناهار باشد و طرفداران چلوکباب و دیزی با هم برابر باشند و کار تصمیم گیری سخت. درست در همین شرایط است که گردهمایی این خوشمزه‌ها مهم می‌شود و رستورانی مثل رستوران باغ بهشت به یکی از خاص‌ترین رستوران‌های تهران می‌شود. رستوران باغ بهشت فشم یکی از بهترین رستوران‌های فشم است که اگر از جاده ش گذر کرده باشید امکان ندارد چشمتان به آن نخورده باشد.

رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت رستورانی بسیار بزرگ است که از فضای بزرگش استفاده مفیدی کرده، رستورانی با دکور تلفیقی و چشم نواز، محیطی که همزیستی جذابی از تقابل سبک سنتی و مدرن را به ارمغان آورده است. همان طور که از دکور و نام این رستوران انتظار می‌رود، سبک غذا‌ها ایرانی است. اینجا یک رستوران اصیل است که غذاهایش با ظاهری جذاب و بسیار هوس انگیز سرو می‌شود. آلاچیق‌هایی با ابعاد مختلف که هر چنر که به آن جا بروید می‌توایند به راحتی گرد هم بنشینید و لذت ببرید. آلاچیق‌ها از چوب و شیشه ساخته شده اند که بتوانید از فضای زیبای رستوران هم لذت ببرید در عین حال در تمامی فصل‌ها می‌توانید آن جا بروید و اصلا نگران سرما یا گرمای هوا نباشید.

رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت با فضای ایرانی و دلچسب در کنار تنوع بسیار بالا در انواع غذا‌های ایرانی با سرو غذا‌های خوشمزه پذیرای ما شکم دوستان، شکم باز‌ها و شکم گردان است. اتاقک‌های خصوصی این جا بهترین ویو برای شمایی باشد که بعد از غذا مشغول خوردن یک لیوان چای با سماور ذغالی در کنار تنقلات خوشمزه لذت بخش رستوران باغ بهشت فشم هستید و از اینکه خودروی خود را در پارکینگ اختصاصی رستوران باغ بهشت فشم پارک کرده اید خیالتان کاملا راحت است. اینجا جشنواره‌ای از غذا‌های خوشمزه است که می‌توانید دوستان، خانواده و میهمانان خود را به آن برده و به شدت آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهید. به تازگی اتفاق قشنگی انجام شده که در منوی رستوران به تازگی خورشت فسنجان و کوفته تبریزی اضافه شده است که در منطقه فشم، جایی سرو نمی‌شود.

رستوران باغ بهشت

در این رستوران دوست داشتنی نان داغ همراه با غذایتان سرو می‌شود که لذت خوردن غذا را چند برابر می‌کند. اگر به دنبال فضای بزرگی هستید تا بتوانید دورهمی‌های بزرگ در آن برگزار کنید قطعا باغ بهشت با آلاچیق‌ها و سالن‌های بزرگی که دارد گزینه‌ی خوبی برای شما خواهد بود. کافی است از شهر تهران و شلوغیش خارج شوید و به محیط آرامش بخش این رستوران بروید.

رستوران باغ بهشت


رستوران باغ بهشت@bagh.behesht

 

رستوران باغ بهشت

09126547414

09121465249

02126532614

 

رستوران باغ بهشت

www.baghebeheshtefasham.com

 

رستوران باغ بهشت

آدرس: زردبند، اول جاده فشم، رستوران باغ بهشت

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید