امروز: سه شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 25 جماد أول 1446 | 2024-11-26
کد خبر: 315381 |
تاریخ انتشار : 23 مهر 1398 - 14:44 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از راه‌اندازی سیستم اعلام صوتی زمان اعلام ورود اتوبوس‌ها به ایستگاه از امروز خبر داد. به گزارش صلح خبر، پیمان سنندجی در این باره گفت:‌قابلیت اعلام صوتی در اپلیکیشن اتوبوسرانی تهران  از تیرماه سال جاری راه اندازی و به بهره‌برداری آزمایشی رسید و این […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از راه‌اندازی سیستم اعلام صوتی زمان اعلام ورود اتوبوس‌ها به ایستگاه از امروز خبر داد.

به گزارش صلح خبر، پیمان سنندجی در این باره گفت:‌قابلیت اعلام صوتی در اپلیکیشن اتوبوسرانی تهران  از تیرماه سال جاری راه اندازی و به بهره‌برداری آزمایشی رسید و این سیستم در روز جهانی عصای سفید  رونمایی شد.

وی با بیان اینکه شرکت اتوبوسرانی علاوه بر اقداماتی که در حوزه افراد معلول انجام داده، سه اقدام مهم را در راستای مناسب سازی ایستگاه‌ها به ثمر رسانده است، به راه اندازی 36 عدد تابلوی راهنمای مسیر، مخصوص نابینایان در خطوط تندروی اتوبوس‌رانی اشاره کرد و گفت: 190 راهنمای بریل روی دستگاه‌های کارت خوان در خطوط تندرو 4 و 7 راه اندازی شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اعلام هوشمند نام ایستگاه‌ها در داخل 1200 دستگاه اتوبوس دوکابین اجرا شده است.

سنندجی افزود: پس از رایزنی با کارشناسان نرم افزارهای مرتبط با افراد نابینا و کم بینا و نرم افزار حمل و نقل عمومی تهران منطبق با استانداردها و رهنمون‌های بین المللی برای این گروه از شهروندان متناسب سازی شده است. شهروندان و نابینایان با ورود به نرم افزار حمل و نقل عمومی تهران، می‌توانند از اطلاعات خط و زمان ورود اتوبوس آن خط به ایستگاه مطلع شوند.

وی با بیان اینکه برای نابینایان امکان شنیداری اطلاعات فراهم شده است، تصریح کرد: زمان‌بندی تقریبی ورود اتوبوس به ایستگاه مورد نظر براساس تاریخچه یک هفته گذشته نشان و اعلام می‌شود. این زمان تقریبی با خطای تا 4 دقیقه است اما عدم اعزام اتوبوس یا شرایط ترافیکی غیرعادی می‌تواند آن را تحت تأثیر قرار دهد. برای اطلاع از زمان واقعی رسیدن اتوبوس از اطلاعات کارت ارائه شده در نرم افزار باید استفاده شود که براساس شرایط واقعی و لحظه ای تولید می‌شود.

براساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، سنندجی اظهار کرد: مسافران می‌توانند از بخش پیغام‌ها اقدام به ارسال مشکلات مختلف اعم از اشکالات نرم‌افزار، اشکالات خطوط و ایستگاه‌ها و یا شکایت نمایند و پاسخ مراجع مربوطه را در این بخش مشاهده کنند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید