امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 86046 |
تاریخ انتشار : 09 خرداد 1395 - 13:25 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دیدار با حضرت آیت الله خسروشاهی مدیر مدرسه علمیه شیخ عبدالحسین دیدار با حضرت آیت الله خسروشاهی در روز شنبه 8 خرداد ماه 95 ؛ به گزارش اختصاصی خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری صلح خبر ایران ، مهندس سید مهدی حسینی مدیرعامل موسسه بین المللی صلح خبر و دوستی در روز شنبه هشتم خرداد ماه 95 […]

دیدار با حضرت آیت الله خسروشاهی مدیر مدرسه علمیه شیخ عبدالحسین

دیدار با حضرت آیت الله خسروشاهی در روز شنبه 8 خرداد ماه 95 ؛ به گزارش اختصاصی خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری صلح خبر ایران ، مهندس سید مهدی حسینی مدیرعامل موسسه بین المللی صلح خبر و دوستی در روز شنبه هشتم خرداد ماه 95 میهمان حضرت آیت آلله سید محمدباقر خسروشاهی تولیت حوزه علمیه شیخ عبدالحسین یکی از قدیمی ترین مدارس علمیه در تهران ، بودند.

حضرت آیت الله خسروشاهی ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور مدیرعامل و اعضا بیاناتی بسیار مهم و دقیق در این موضوعات ارائه نمودند و در پایان توفیق الهی و سلامتی را برای موسسه و خبرگزاری از درگاه خدواند متعال مسالت نمودند.

حضرت آیت الله اقدام موسسه بین المللی صلح خبر و پایگاه خبری صلح خبر ایران را قدمی بسیار مهم و موثر خواندند و ضمن اعلام حمایت از چنین حرکت هایی اعلام فرمودند که باید شما در بین مردم زندگی نمایید و دردهای مردم را با صدای بلند فریاد بزنید و از این فریاد نهراسید.

ایشان همچنین فرمودند شما اخلاق را سرلوحه کارها و اقدامات خویش قرار دهید. مردم را فقط به خدا بخوانید و ان شاءالله خداوند توفیق خدمت را به شما می دهد. شما دردها و مشکلات حوزه را به گوش مسئولین برسانید. شما می توانید زبان باشید و با این امکاناتی که دارید مسائل را بیان کنید و برای حل آن ها قدم های موثر بردارید.

حضرت آیت الله فرمودند در این راه نباید از هو شدن بترسید. در مسیر شما افراد کوچکی هستند که سعی می کنند در کار شما اخلال کنند. شما نباید به این ها توجه داشته باشید و در مسیر خود ثابت قدم باشید.

دیدار با حضرت آیت الله خسروشاهی

در این دیدار صمیمی مهندس سید مهدی حسینی با تشکر و قدردانی از حضرت آیت الله بابت وقتی که در اختیار موسسه بین المللی صلح خبر و دوستی قرار دادند ، این دیدار را فتح بابی مهم در مقوله پیوند موسسه بین المللی صلح خبر و حوزه های علمیه و علما دانستند. ایشان با بیان سوابق فرهنگی و مذهبی اعضا شورای سیاستگذاری تاکید داشتند که ما بعنوان افرادی مذهبی و حزب الهی در مقوله صلح خبر دیدگاهی داریم ، که این دیدگاه صلح خبر اسلامی و صلح خبر نبوی است و با قرائت های غربی ، ماکیاولیستی و اومانیستی بسیار فاصله دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری موسسه بین المللی صلح خبر سرفصل های تدوین شده برای فعالیت های موسسه را در 5 بخش برشمردند که سرفصل اول موضوع صلح خبر و دوستی دائم فراگیر ، سرفصل دوم فرهنگی مذهبی آموزشی و ورزشی ، سرفصل سوم حفظ و نگهداری محیط زیست ، سرفصل چهارم خدمات امدادی پزشکی و حقوقی ، سرفصل پنجم فناوری اطلاعات می باشند.

دیدار با حضرت آیت الله خسروشاهی

مهندس حسینی گزارشی از فعالیت های موسسه در سال 94 ارائه نمودند و تاکید کردند خواستگاه ما حضور علما و طلاب و حوزه های علمیه در این مبحث و تحقیق و پژوهش در این مسائل می باشد و دست یاری به سوی علما دراز کرده ایم و به فضل الهی به موفقیت و توفیق در این راه امیدواریم. ما این دغدغه را در تمام دیدارها مطرح می کنیم که مراجع ، علما و فضلا وارد عرصه شوند و به ما کمک برسانند چراکه اگر در راس این حرکت قرار بگیرند توفیق و نیل به موفقیت قطعی خواهد بود.

دیدار با حضرت آیت الله خسروشاهی

مشروح گزارش این دیدار به زودی منتشر خواهد شد.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید