امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 427214 |
تاریخ انتشار : 07 فروردین 1400 - 21:44 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر صلح خبر/تهران نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی، طی دیدار نوروزی با حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رییس قوه قضاییه، از وی برای سفر به شهرستان‌های ورامین،‌ پیشوا و قرچک دعوت به عمل آورد. حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با صلح خبر، از دیدار با حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

صلح خبر/تهران نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی، طی دیدار نوروزی با حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رییس قوه قضاییه، از وی برای سفر به شهرستان‌های ورامین،‌ پیشوا و قرچک دعوت به عمل آورد.

حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با صلح خبر، از دیدار با حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه خبر داد و اعلام نمود: صبح امروز شنبه هفتم فروردین ۱۴۰۰ ، دیدار نوروزی با حجت‌الاسلام رئیسی انجام شد.

نوش‌آبادی گفت: در این دیدار ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبان و سال نو، از اقدامات ارزشمند رییس قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی و برخورد قاطع با مفسدین و سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال، تشکر و قدردانی به عمل آمد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از دعوت رئیس قوه قضائیه برای سفر به دیار پانزده خرداد، خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم به زودی میزبان آیت‌الله رئیسی در ۳ شهرستان‌ جنوب‌شرق استان تهران باشیم.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام رئیسی نیز در این دیدار ضمن تبریک متقابل و اظهار خشنودی از حضور و خدمات نوش‌آبادی به عنوان نماینده شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و سوابق وی در مسئولیت‌های ملی و بین‌المللی، برای وی آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد، در زمان مناسب، سفری به دیار پانزده خرداد داشته باشد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی پیش‌از ظهر پنج‌شنبه مورخ پنج دی ۱۳۹۸ در سفری که از پیش اعلام نشده بود، به جنوب‌شرق استان تهران سفر و از دادگستری ورامین و پیشوا بازدید کرده بود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید