امروز: جمعه, ۶ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 24 ربيع أول 1446 | 2024-09-27
کد خبر: 399355 |
تاریخ انتشار : 22 آبان 1399 - 1:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تلاش دستگاه های مختلف برای ایجاد ثبات افتصادی در کشور عنوان کرد: قطعا در هفته ها و ماه های آینده شاهد یک ثبات در بازارها خواهیم بود و پس از ایجاد این ثبات اقتصادی شاهد کاهش منطقی و معقول قیمت ها خواهیم […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تلاش دستگاه های مختلف برای ایجاد ثبات افتصادی در کشور عنوان کرد: قطعا در هفته ها و ماه های آینده شاهد یک ثبات در بازارها خواهیم بود و پس از ایجاد این ثبات اقتصادی شاهد کاهش منطقی و معقول قیمت ها خواهیم بود.

مجید نصیرایی در گفت و گو با صلح خبر با اشاره به تلاش دستگاه ها و نهاد های مختلف برای بازگشت ثبات اقتصادی در کشور گفت: در کشور با توجه به رویکردهای متفاوت مجلس جدید در درمبارزه با فساد و وادار ساختن دولت به کار بیشتر و مبارزه جدی با کوتاهی ها و همچنین ایجاد ظرفیت های جدید برای وزارت صمت به واسطه این مجلس و ماموریت اخیر مجموعه بسیج و سپاه در بحث ورود به عرصه اقتصادی و نظارت بر بازارها و جدیت قوه قضاییه در بحث نظارت ها و برخورد با فساد ها قطعا در هفته ها و ماه های آینده شاهد یک ثبات در بازارها خواهیم بود.

وی افزود: پس از ایجاد یک ثبات اقتصادی شاهد کاهش منطقی و معقول قیمت ها خواهیم بود، ما معتقدیم منشأ بخش عمده ای از مشکلات حوزه اقتصادی امروز ما و این سختی های مردم مربوط به ضعف های مدیریتی و نظارتی در داخل کشور  است و بخش بسیار کمی از مشکلات ما منشأ خارجی در حوزه تحریم و فشارهای های آمریکایی ها دارد.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قطعا فشارهای آمریکا هم به سقف خود رسیده و ابزار جدیدی برای اعمال فشار به کشور ما ندارند و همچنین دیگر توان اینکار را هم ندارند، قطعا در داخل به واسطه حضور قوه قضاییه ،حضور مجلس و حضور مجموعه بسیج و سپاه در هفته ها و ماه های آینده شاهد یک ثبات اقتصادی، پیشرفت اقتصادی و کاهش فشارها خواهیم بود.

سخنگوی ‌کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: همانگونه که بارها بر آن تاکید شده است با حرکت های انقلابی و ارزشی و توجه کردن به جوانان متخصص و متدین ایرانی آینده ای روشن و آنچه درخور شأن این مردم است را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید