امروز: سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 17 شوال 1446 | 2025-04-15
کد خبر: 213561 |
تاریخ انتشار : 04 دی 1396 - 19:42 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سلامت صلح خبر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی دکتر علیرضا عسکری را به عنوان دبیر ستاد کشوری نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت منصوب کرد. به گزارش صلح خبر، متن این حکم به شرح زیر است: جناب آقای دکتر علیرضا عسکری مدیرکل محترم دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان […]

به گزارش مجله سلامت صلح خبر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی دکتر علیرضا عسکری را به عنوان دبیر ستاد کشوری نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت منصوب کرد.

به گزارش صلح خبر، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علیرضا عسکری
مدیرکل محترم دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان

نظر به تعهد و شایستگی و تجربیات ارزنده جناب‌شگفت آور و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم درمان وزارت به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر ستاد کشوری نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت منصوب می شوید تا با رعایت ضوابط شرعی و قانونی درجهت احقاق حقوق مردم و تکریم و صیانت جامعه پزشکی انجام وظیفه نمائید.

امید است با استعانت از درگاه حق تعالی و هماهنگی و همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط عضو ستاد کشوری و دانشگاه‌های علوم پزشکی در انجام امور مشروحه زیر موفق و موید باشید.

۱- انجام امور دبیرخانه ستاد کشوری

۲- پیگیری مصوبات ستاد کشوری و نظارت بر حسن اجرای آن در ستادهای استان‌ها

۳- پیگیری تشکیل ستادهای استانی موضوع ماده ۶ دستورالعمل اجرایی و فعال نمودن دبیرخانه ستاد در استان‌ها

۴- پیگیری برای تشکیل کمیته‌های کارشناسی و نظارت با مشارکت نمایندگان سازمان نظام پزشکی، نمایندگان سازمان‌های بیمه‌گر پایه در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها به منظور نظارت مستمر برای پیشگیری از تخلفات موضوع ماده ۳ دستورالعمل

۵- برنامه‌ریزی برای پیشگیری از تخلفات تعریف شده در ماده ۳ دستورالعمل اجرایی در ستادهای استانی

۶- نظارت بر پیاده سازی صحیح تعرفه‌ها و ارزش‌های نسبی خدمات سلامت در تمامی مراکز درمانی کشور و رفع موانع اجرایی

۷- برنامه‌ریزی برای تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی موضوع ماده ۳ و در صورت محرز شدن تخلف پیگیری و نظارت بر حسن اجرای تمامی مفاد مندرج در ماده ۷ دستورالعمل مذکور

۸- ارتباط موثر با رئیس مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی حوزه سلامت (۱۹۰) جهت رسیدگی موثر به شکایت‌های مردمی مصداق ماده ۳ دستورالعمل

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید