امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 418954 |
تاریخ انتشار : 25 بهمن 1399 - 17:00 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر به دنبال انفجار امروز در یکی از مخازن گاز در محوطه گمرک اسلام قلعه افغانستان و وقوع آتش سوزی گسترده در این گمرک، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از تماس استاندار هرات در افغانستان با استاندار خراسان رضوی و درخواست کمک جهت جلوگیری از آسیب بیشتر به […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

به دنبال انفجار امروز در یکی از مخازن گاز در محوطه گمرک اسلام قلعه افغانستان و وقوع آتش سوزی گسترده در این گمرک، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از تماس استاندار هرات در افغانستان با استاندار خراسان رضوی و درخواست کمک جهت جلوگیری از آسیب بیشتر به تاسیسات و همچنین حاضرین در محوطه گمرک خبر داد.

به گزارش صلح خبر، سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: بلافاصله اقدام اولیه جهت ارائه تسهیلات بیشتر به افراد و خودروهای گرفتار شده در منطقه آتش سوزی هماهنگی شد و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات طی تماس‌هایی با مقامات این استان، از جمله استاندار ابعاد حادثه را مورد بررسی قرار داد همچنین با هماهنگی وزارت امور خارجه و مرزبانی و سایر دستگاه‌های ذیربط مرز اسلام قلعه – دوغارون به روی کامیون‌ها، خودروها و افرادی که برای گریز از آتش سوزی به سمت مرزهای کشورمان گریخته بودند باز نگاه داشته شد. 

خطیب زاده اضافه کرد: همچنین جمهوری اسلامی ایران برای کمک به آسیب دیدگان و مجروحین احتمالی حادثه، تدابیری اتخاذ کرده است و تماس میان مقامات ذیربط دو کشور در این ارتباط در جریان است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تاکید کرد: تاکنون در خصوص آسیب دیدگان احتمالی حادثه گزارشی واصله نگردیده و همینطور در خصوص وارد آمدن صدمه به اتباع ایرانی نیز اطلاعی دریافت نکرده ایم و امید داریم با کمک مقامات دو کشور در مرز، هر چه سریعتر دامنه آتش سوزی مهار شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید