امروز: جمعه, ۱ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 15 ذو الحجة 1445 | 2024-06-21
کد خبر: 432262 |
تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1400 - 17:17 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر صلح خبر/بوشهر نماینده بوشهر گفت: مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و تاسیسات نفتی نسبت به مناطق پیرامونی باید در زمان وقوع حوادث نظیر زلزله مضاعف‌تر شود. عبدالکریم جمیری در بازدید از روستاها و مناطق زلزله زده شهرستان گناوه عنوان کرد: از اولین ساعات وقوع زمین لرزه از طریق مسئولان استان و […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

صلح خبر/بوشهر نماینده بوشهر گفت: مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و تاسیسات نفتی نسبت به مناطق پیرامونی باید در زمان وقوع حوادث نظیر زلزله مضاعف‌تر شود.

عبدالکریم جمیری در بازدید از روستاها و مناطق زلزله زده شهرستان گناوه عنوان کرد: از اولین ساعات وقوع زمین لرزه از طریق مسئولان استان و شهرستان در جریان اوضاع و احوال مردم و خسارتی که وارد شده قرار گرفتم و برای جبران خسارت و تسریع در کمک رسانی به آسیب دیدگان با رئیس ستاد مدیریت بحران کشور، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیاد مستضعفان و جانبازان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مذاکراتی صورت گرفت و به زودی این کمک ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در ادامه پیگیری ها برای شنیدن حرف دل مردم و مشاهده میدانی وضعیت مناطق زلزله زده طی دو روز از روستاهای تاج ملکی، اسلام آباد و بهمنیاری شرقی و غربی، شول، گمارون، کلر و کمالی بازدید به عمل آمد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید شکرگزار درگاه الهی باشیم که در حادثه ای با این حجم و مقیاس، مردم خسارت جانی ندیده اند و بیشتر خسارات مادی است. برای جبران این خسارات که اکثرا دامنگیر مردم مناطق روستایی و کم برخوردار شده همه مسئولین باید آستین همّت بالا بزنند.

جمیری با تقدیر از همه گروه های جهادی و مسئولان محلی، استانی و ملی که از بدو حادثه با مردم همراهی کردند، اظهار کرد: همه ما مسئولان وظیفه داریم در قبال مردم که همیشه پای نظام و انقلاب بوده‌اند، خدمتگزار صدیقی برای آنان به ویژه در زمانی که دچار مشکل می‌شوند، باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و تاسیسات نفتی نسبت به مناطق پیرامونی باید در زمان وقوع حوادث نظیر زلزله مضاعف‌تر شود. در این ارتباط رایزنی و پیگیری‌های لازم با شرکت‌های نفتی منطقه به عمل خواهد آمد و انتظار داریم آنها نیز در این عرصه حضور پیدا کنند.

وی گفت: آنالیز و ارزیابی دقیقی از وضعیت مناطق زلزله زده در دست انجام است که پس از جمع بندی، برنامه ریزی برای جبران خسارت‌ها انجام می‌شود.

در این بازدیدها علاوه بر نماینده شمال استان بوشهر در مجلس، مدیرکل آبفا استان بوشهر، فرماندار، امام جمعه، بخشدار مرکزی، رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس آبفا شهرستان گناوه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید