امروز: یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 صفر 1446 | 2024-09-01
کد خبر: 550368 |
تاریخ انتشار : 19 تیر 1403 - 13:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/یزد تیم فوتبال چادرملو اردکان با توجه به اینکه ورزشگاه شهید نصیری یزد تا نیم فصل آماده نخواهد شد در رفسنجان میزبان رقبا خواهد بود. «داوود رفیعی» دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها در خصوص شرایط میزبانی ورزشگاه شهید نصیری در فصل جدید لیگ برتر گفت: ورزشگاه شهید نصیری یزد را قطعا برای شروع لیگ برتر […]

صلح خبر/یزد تیم فوتبال چادرملو اردکان با توجه به اینکه ورزشگاه شهید نصیری یزد تا نیم فصل آماده نخواهد شد در رفسنجان میزبان رقبا خواهد بود.

«داوود رفیعی» دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها در خصوص شرایط میزبانی ورزشگاه شهید نصیری در فصل جدید لیگ برتر گفت: ورزشگاه شهید نصیری یزد را قطعا برای شروع لیگ برتر نخواهیم داشت؛ اگر مسئولان یزد با تلاش شبانه روزی کار را درست انجام دهند احتمالا می‌تواند به نیم فصل برسد.

وی در این باره که چادرملو اردکان در کجا میزبانی خواهد کرد، گفت: اگر مشکل ورزشگاه شهید نصیری یزد حل نشود تیم چادرملو در ورزشگاه شهدای مس شهر رفسنجان میزبان خواهد بود.

به گزارش صلح خبر، این در حالی است که «مهران فاطمی» استاندار یزد مدتی قبل در پیام رسان اجتماعی ایکس از اختصاص مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز و تعمیر ورزشگاه شهید نصیری یزد خبر داده بود.

هر چند که از مدت‌ها قبل رسانه‌ها، کارشناسان و حتی «سعید اخباری» سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان در کنفرانس‌های مطبوعاتی خود به مراتب این زنگ خطر را به صدا درآورده و احتمال سلب میزبانی از ورزشگاه شهید نصیری یزد از مسابقات لیگ برتر را گوشزد کرده بودند، اما متولیان این امر از کنار این موضوع به راحتی گذشتند یا به اصطلاح، کار امروز را به فردا سپردند.

فارغ از تمام نظرات کارشناسان و مسئولین فدراسیون که بارها در خصوص این موضوع تذکر داده بودند، میزبانی از تیم آلومینوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی و همچنین میزبانی از بازی حساس لیگ یعنی تقابل چادرملو و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته‌های پایانی لیگ، پرده از چهره واقعی این استادیوم برداشت تا سازمان لیگ فوتبال ایران ۴۱ مورد ایراد به این ورزشگاه وارد کند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید