امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 219009 |
تاریخ انتشار : 14 بهمن 1396 - 1:26 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر نایب قهرمان جهان پس از ناکامی در کسب مدال در کاراته وان پاریس گفت: ورزشکار همیشه روی نوار پیروزی قرار ندارد و ورزش با برد و باخت همراه است. حمیده عباسعلی در گفت و گو با صلح خبر، پس از رقابت‌های کاراته وان پاریس اظهار کرد: کاراته وان پاریس […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

نایب قهرمان جهان پس از ناکامی در کسب مدال در کاراته وان پاریس گفت: ورزشکار همیشه روی نوار پیروزی قرار ندارد و ورزش با برد و باخت همراه است.

حمیده عباسعلی در گفت و گو با صلح خبر، پس از رقابت‌های کاراته وان پاریس اظهار کرد: کاراته وان پاریس رقابت های بسیار خوبی بود و ۶۴ کاراته کای مطرح دنیا در آن حضور داشتند، همین باعث شده بود تا سطح کیفی خوبی داشته باشد. پس از المپیکی شدن کاراته کشورها سرمایه گذاری خود را آغاز کرده‌اند و این را می توان از مسابقات پاریس متوجه شد.

 عباسعلی در ادامه اعلام نمود: نمی‌دانم شاید مسابقات پاریس برای من خوش یمن نیست همانگونه که سال گذشته نیز نتوانستم در این رقابت‌ها مقامی کسب کننم، امسال نیز همین اتفاق برای من رخ داد. از نظر آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار داشتم اما از نظر ذهنی خیر.

 دارنده مدال جهانی کاراته بانوان در ادامه خاطرنشان کرد: ورزشکار در فراز و نشیب است و همیشه بر روی نوار پیروزی قرار ندارد، گاهی نیز اتفاقات اینچنینی رخ می دهد و ورزش با برد و باخت همراه است، باید از این باخت ها برای پیروزی های بعد استفاده کرد.

او ادامه داد: در حال حاضر باید در رقابت‌های کاراته وان بسیاری شرکت کنیم و رنکینگ لازم را کسب کنیم چراکه از کاراته وان ترکیه به بعد تنها کسانی می توانند در کاراته وان ها حضور داشته باشند که رنکینگ زیر ۵۰ داشته باشند و از آن پس نیز باید امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک کنیم تا بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ حضور داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید