امروز: جمعه, ۶ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 24 ربيع أول 1446 | 2024-09-27
کد خبر: 395827 |
تاریخ انتشار : 04 آبان 1399 - 1:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قطعا لازم است در اداره ها و سایر مشاغل که امکان دورکاری وجود دارد از ظرفیت حداکثری آن استفاده شده تا ترددهای درون شهری نیز کاهش یابد. کمال حسین پور در گفت و گو با صلح خبر با اشاره […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قطعا لازم است در اداره ها و سایر مشاغل که امکان دورکاری وجود دارد از ظرفیت حداکثری آن استفاده شده تا ترددهای درون شهری نیز کاهش یابد.

کمال حسین پور در گفت و گو با صلح خبر با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت حداکثری دورکاری کارمندان و پرهیز از سفرهای غیر ضروری، اعلام نمود: از آنجا که روز به روز آمار مبتلایان و قربانی های بیماری کرونا روبه افزایش است و تاکنون نیز هیچ درمان قطعی برای این بیماری به تایید نرسیده است، تنها راه کنترل این بیماری انجام اقدامات پیشگیرانه است.

وی در ادامه اظهار کرد: قطعا لازم است با توجه به شرایط در اداره ها و سایر مشاغل که امکان دورکاری وجود دارد از ظرفیت حداکثری آن استفاده شود تا ترددهای درون شهری نیز کاهش یافته و از حجم مسافران وسایل حمل و نقل عمومی نیز کاسته شود.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر لازم است که مردم به طور جدی از سفرهای غیر ضروری و تفریحی پرهیز کرده و ترددهای درون شهری نیز به حداقل برسد. باید بستر لازم برای اموری که امکان انجام آن ها از راه دور نیز وجود دارد فراهم شود.

وی در ادامه تاکید کرد: به عنوان مثال بخش اعظمی از امور بانکی را می توان در بستر الکترونیکی انجام داد و الزاما نیاز به حضور در بانک نیست. در تمام ادارات و سازمان ها نیز باید بستر مناسب برای انجام امور در فضای الکترونیکی فراهم شده تا مراجعه حضوری مردم نیز به حداقل برسد. مردم نیز باید با جدیت پروتکل های ابلاغی را دنبال کرده و نسبت به آن کم توجه نشوند تا بتوانیم شیوع این بیماری را کنترل کنیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید