امروز: یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 26 ربيع أول 1446 | 2024-09-29
کد خبر: 436611 |
تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1400 - 20:50 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سرمربی ذوب‌آهن گفت: بچه‌های ما امروز سعی خودشان را کردند اما به هر حال وقتی گل بچه‌گانه‌ای می‌خورید تنبیه می‌شوید. به گزارش صلح خبر، مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گل گهر در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سرمربی ذوب‌آهن گفت: بچه‌های ما امروز سعی خودشان را کردند اما به هر حال وقتی گل بچه‌گانه‌ای می‌خورید تنبیه می‌شوید.

به گزارش صلح خبر، مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گل گهر در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خلق موقعیت‌ هم داشتیم. تقریبا تمام نقاط خوب تیم حریف را بسته بودیم اما با شروع نیمه دوم سرمربی گل گهر با تعویض‌هایی که انجام داد توانست به نتیجه‌ای که مد نظرش است برسد. ما به بازیکنان‌مان هشدار داده بودیم و آنالیز خوبی هم داشتیم اما متاسفانه روی یک غفلت گل خوردیم و در ادامه هم بازی را خوب بستند و پیروز شدند.

او ادامه داد: مساله‌ای که ما را بسیار اذیت می‌کند بازی‌های پی در پی بیرون از خانه است. این سومین بازی بیرون خانه پشت سر هم ما است و توانایی تیم ما به هر حال محدود است. ما در نیم فصل دوم ۷ بازی داشتیم که فقط ۲ بازی‌مان در خانه بود و چهار روز دیگر در حذفی هم باید بیرون از خانه بازی کنیم. این مدل برنامه‌ریزی برای تیم ما که بازیکنان محدودی دارد خیلی سخت است و امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره عملکرد رضا محمود آبادی مهاجم تیمش گفت: او هم مثل بقیه بازیکنان‌مان خوب و پر تلاش است. بچه‌های ما امروز سعی خودشان را کردند اما به هر حال وقتی گل بچه‌گانه‌ای می‌خورید تنبیه می‌شوید.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید