امروز: سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 2 ذو القعدة 1446 | 2025-04-29
کد خبر: 262157 |
تاریخ انتشار : 15 اسفند 1397 - 1:13 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر تهیه‌کننده «خیابان جام‌جم» درباره پنجمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم گفت: با مشارکت مردم در انتخاب مجموعه‌های نمایشی، نیازسنجی رسانه‌ای اتفاق می‌افتد؛ یعنی اگر ببینیم یک مجموعه تلویزیونی مورد پسند مردم است باید ویژگی‌های آن را دریابیم و تقویت کنیم. کیوان بخشی که تهیه‌کنندگی «خیابان صلح خبر» که به مناسبت پنجمین […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

تهیه‌کننده «خیابان جام‌جم» درباره پنجمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم گفت: با مشارکت مردم در انتخاب مجموعه‌های نمایشی، نیازسنجی رسانه‌ای اتفاق می‌افتد؛ یعنی اگر ببینیم یک مجموعه تلویزیونی مورد پسند مردم است باید ویژگی‌های آن را دریابیم و تقویت کنیم.

کیوان بخشی که تهیه‌کنندگی «خیابان صلح خبر» که به مناسبت پنجمین جشنواره جام‌جم به روی آنتن رفته است را بر عهده دارد، در گفت‌وگو با صلح خبر در پاسخ به پرسشی درباره تأثیرگذاری دوره‌های قبلی این جشنواره بر کیفیت برنامه‌ها، اعلام نمود: فکر می‌کنم گستره فعالیت صداوسیما به قدری وسیع است که اگر عنوان نمی‌شود به دلیل مظلومیت حوزه سیماست. در بخش تخصصی جشنواره، کارشناسان از لحاظ استاندارد برنامه‌ها را بررسی می‌کنند و این مساله به برنامه‌ساز انگیزه می‌دهد و کارش دیده می‌شود اما برای افرادی که در رده پایین‌تر قرار دارند، حالت رقابت به وجود می‌آید تا به برنامه‌ساز عالی تبدیل شوند. این رقابت در ساز و کار درون سازمانی برای برنامه‌سازان مفید است.

او اعلام نمود: مردم هم مستقیماً در این جشنواره مشارکت دارند و یک کمیسیون برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این مشارکت می‌تواند نقاط ضعف مجموعه‌ای را که رأی کمتری آورده را نشان دهد و با درایت کارشناسی که اتفاق می‌افتد جبران شود.

تهیه‌کننده «خیابان صلح خبر» ادامه داد: وقتی فردی در جشنواره لوح تقدیر می‌گیرد و بین همکاران معرفی می‌شود، عامل انگیزشی اوست. نمی‌توان گفت چون فردی در جشنواره برگزیده شده باید امتیاز خاصی هم بگیرد؛ این در حالی است که صداوسیما نگاه ویژه‌ای به آن فرد خواهد داشت و در رزومه کاری‌اش می‌تواند مؤثر باشد.

تهیه کننده «خیابان صلح خبر» در ادامه به اهداف این برنامه اشاره و اظهار کرد: این برنامه خدمات و تلاش‌های ۴۰ ساله سیما را معرفی می‌کند و به مسائلی که همیشه مغفول مانده است، می‌پردازد. در واقع دست‌اندرکاران برنامه‌های تلویزیونی و مجموعه‌های نمایشی علاوه بر اینکه تقدیر می‌شوند، در برنامه زنده خیابان صلح خبر حاضر می‌شوند و آثار خود را معرفی می‌کنند. این کار باعث می‌شود که مخاطبان با شرایط برنامه سازی آشنا شوند و هم انگیزه‌ای در بدنه نیروهای سازمان ایجاد خواهد شد زیرا می‌دانند که کارشان مورد ارزیابی بخش‌های تخصصی و مردمی قرار می‌گیرد.

بخشی در پایان گفت: نظر مردم برای ما اهمیت دارد. آقای احمدی افزادی (دبیر جشنواره) به ما گفتند که «خیابان جام‌جم» از حالت شخص محوری به برنامه محوری برود و این اتفاق هم افتاد. در واقع همه در اختیار برنامه هستند و برنامه در خدمت مردم است. تمام انرژی و ساز و کارها را به کار می‌بریم برای اینکه به نیازسنجی مخاطبان بپردازیم و مشارکت مردم را در برنامه تلویزیونی به طور مستقیم به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید