امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 429968 |
تاریخ انتشار : 21 فروردین 1400 - 21:48 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر صلح خبر/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات مهیا باشد. محمود ثمینی در جلسه ستاد انتخابات لرستان که امروز ۲۱ فروردین‌ماه به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: لرستان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خوش درخشید و از آن […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

صلح خبر/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات مهیا باشد.

محمود ثمینی در جلسه ستاد انتخابات لرستان که امروز ۲۱ فروردین‌ماه به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: لرستان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خوش درخشید و از آن به‌عنوان یک انتخابات بدون حاشیه یاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات سالم و بی حاشیه در استان مورد انتظار است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم این اتفاق بار دیگر و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تکرار شود و با حفظ شرایط و بهبود عملکرد بتوانیم زمینه برگزاری انتخابات پیش رو را به‌خوبی فراهم کنیم.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: تمامی زیرساخت‌ها در استان برای برگزاری انتخابات فراهم باشد و در همین راستا ضرورت دارد از ظرفیت‌های موجود مانند صداوسیمای مرکز استان به‌خوبی بهره برد و تمامی اقدامات به‌خصوص اطلاع‌رسانی انتخابات را مستندسازی کرد.

ثمینی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن در بازه زمانی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات روستاها، فرمانداران و بخشداران در مدت باقیمانده نسبت به فراهم‌سازی شرایط برای سهولت ثبت‌نام کاندیداها اقدام کنند.

وی گفت: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که تمامی داوطلبان بتوانند فرآیند ثبت‌نام را با موفقیت انجام دهند و از این حیث هیچ روستایی در سطح استان بدون شورا نماند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید