امروز: یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 17 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-20
کد خبر: 112772 |
تاریخ انتشار : 04 مهر 1395 - 11:50 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ معاون عملیات هوافضای سپاه: تلاش خود را برای بازگشایی سایت پروازی شهران به کار می‌گیریم ورزش > ورزش‌های دیگر – همشهری آنلاین:سردار شمس‌الدین فرزادپور در حاشیۀ جشنوارۀ آکروباسی و هدف‌زنی پاراگلایدر در سایت پروازی شهران که به مناسبت هفتۀ دفاع برگزار شد، گفت: ورزش‌های هوایی به خاطر علاقه‌مندان زیادی که دارد […]

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

معاون عملیات هوافضای سپاه:

تلاش خود را برای بازگشایی سایت پروازی شهران به کار می‌گیریم

ورزش > ورزش‌های دیگر – همشهری آنلاین:
سردار شمس‌الدین فرزادپور در حاشیۀ جشنوارۀ آکروباسی و هدف‌زنی پاراگلایدر در سایت پروازی شهران که به مناسبت هفتۀ دفاع برگزار شد، گفت: ورزش‌های هوایی به خاطر علاقه‌مندان زیادی که دارد یکی از بسترهایی است که ضرورت دارد مجموعۀ نظام و دستگاه‌های ذیربط به توسعه و ارتقای آن در سطح کشور کمک کنند.

وی در گفتگو با همشهري آنلاين افزود: نیروی هوافضا به واسطه ویژگی‌هایی که دارد کمیته‌ای به عنوان ورزش‌های هوایی در مجموعۀ خود دارد که بنا بر ارتباطی که با این دوستان برقرار کرد، احساس کرد که به عنوان بخشی از وظیفۀ مردم‌یاری در سپاه ضرورت دارد که به این ورزش کمک بشود.

این خلبانِ جنگنده اظهار داشت: پس از برقراری ارتباطات با دوستان و جلسات متعددی که با حضور آنها برگزار شد و با همکاری و هماهنگی‌های انجام شده، در حال حاضر شاهد هستیم از طریق قرارگاه ثارالله به عنوان مسئوليت امنیت تهران و انجمن ورزش‌های هوایی و مجموعه تیم‌های متفاوتی که در این زمینه دارند تلاش می‌کنند، همچون شهرداری تهران، ان شاء‌الله مسیر بازگشایی سایت شهران به صورت دائم در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با همت و همکاری مجموعه‌های ذیربط در آینده نزدیک شاهد بازگشایی کامل آن باشیم.

سردار فرزادپور در خصوص نظر فرماندهی نیروی هوافضا در این زمینه اظهار داشت: فرمانده محترم نیروی هوافضا به خاطر ویژگی‌های فردی‌شان و به خاطر این که در این عرصه تلاش می‌کنند و علاقه‌مندند با جوان‌ها ارتباط بگیرند و به آنان برای رفع مشکلاتی که توسط نیروی هوافضا می‌تواند مرتفع شود، کمک کنند، در این حوزه ابراز علاقه کردند و توصیه اکید کردند که به دوستان برای بازگشایی سایت کمک کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی هوافضا همه تلاشش را به کار می‌گیرد که ان شاء‌الهی این اتفاق بیافتد.

گفتنی است با پشتیبانی نیروی هوافضای سپاه سایت پرواز پاراگلایدر در جنت آباد شمالی معروف به سایت شهران، به مناسبت هفته دفاع مقدس بعد از یک سال و نیم تعطیلی، به مدت 5 روز بر روی پرندگان پاراگلایدر آغوش باز کرد و شاهد برگزاری جشنواره‌های هدف‌زنی و آکروباسی بود. این جشنواره‌ها با استقبال باشکوه خلبانان و مردم همراه بود.

همچنین از تلاش‌های مهندس حق بدری، مدیر حریم منطقه 5 شهرداری تهران و حمید حاتمی، مسئول بسیج ورزش‌های هوایی هوافضا با اهدای لوح سپاس توسط فرماندهان هوافضا تقدیر شد.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید