امروز: دوشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 25 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-28
کد خبر: 419393 |
تاریخ انتشار : 27 بهمن 1399 - 19:57 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر صلح خبر/تهران معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به ابلاغیه‌های جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: خوشبختانه در ایام اخیر مصوبات و بخشنامه‌های خوبی برای گشایش امور، ابلاغ شده که مهم‌ترین آن‌ها مصوبه سران قوا در مورد تقسیط مالیاتی ۶۰ ماهه صنعتگران و تولیدکنندگان […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

صلح خبر/تهران معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به ابلاغیه‌های جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: خوشبختانه در ایام اخیر مصوبات و بخشنامه‌های خوبی برای گشایش امور، ابلاغ شده که مهم‌ترین آن‌ها مصوبه سران قوا در مورد تقسیط مالیاتی ۶۰ ماهه صنعتگران و تولیدکنندگان است.

حشمت الله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مشترک با شهرستان قرچک اعلام نمود: مصوبه تقسیط بدهی‌های کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی توسط سازمان تامین اجتماعی نیز اخیرا ابلاغ و اجرایی شده و گام مناسب و مهمی برای رفع مشکلات صاحبان این واحدها است.

وی ادامه داد: خوشبختانه غالب مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران یا اجرا شده و یا در مراحل اجراست و آن بخشی که موانع خاصی سرراهشان قرار دارد، به سرعت رفع می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: امروز در شهرستان قرچک هم مروری بر مصوبات قبلی داشتیم و هم پیشنهادهای خوبی از سوی اعضای ستاد دریافت شد که مورد توجه جدی قرارخواهد گرفت.

وی یادآور شد: سند کل شهرک صنعتی قرچک صادر نشده که مراحل پایانی خود را طی می‌کند، ضمن اینکه مشکلات هشت واحد صنعتی واقع در این شهرک نیز بررسی و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید