امروز: یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 17 ذو الحجة 1445 | 2024-06-23
کد خبر: 428195 |
تاریخ انتشار : 12 فروردین 1400 - 18:50 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر صلح خبر/خوزستان معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به قیمت امسال خرید محصولات کشاورزی گفت: در خصوص گندم و محصولات رقیب گندم به عنوان نهاده دامی، امیدواریم دولت در چند روز آینده تصمیماتی بگیرد که تعادل بین قیمت گندم و قیمت جو و ذرت و سایر نهاده‌های […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

صلح خبر/خوزستان معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به قیمت امسال خرید محصولات کشاورزی گفت: در خصوص گندم و محصولات رقیب گندم به عنوان نهاده دامی، امیدواریم دولت در چند روز آینده تصمیماتی بگیرد که تعادل بین قیمت گندم و قیمت جو و ذرت و سایر نهاده‌های دامی برقرار شود.

جواد وفابخش در حاشیه بازدید از مزارع کشاورزی دزفول و شوش که امروز (۱۲ فروردین‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: امروز در راستای بازدید از مناطق عمده تولید کشاورزی کشور، فرصتی دست داد تا در استان خوزستان از شهرستان‌های دزفول و شوش بازدید کنیم.

به گزارش صلح خبر، وی افزود: مزارع گندم، کلزا و چغندر قند در این مناطق از وضعیت بسیار خوبی برخوردار هستند و خوشبختانه علی‌رغم اینکه بارندگی در سطح کشور و به خصوص در استان خوزستان دچار نقصان بوده است اما تولید تا این مرحله با کمترین خسارت از عوامل خسارت‌زا انجام شده است.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: کشاورزان زحمت کشیده‌اند و امیدواریم تولید بسیار خوبی در روزها و ماه‌های آینده از استان خوزستان برداشت کنیم.

وی در خصوص قیمت خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان افزود: خوشبختانه امسال شورای قیمت‌گذاری و سیاست‌گذاری، اقدامات خوبی انجام داد که با هماهنگی دولت برخی از این اقدامات در حال تکمیل است.

وفابخش گفت: در خصوص گندم و محصولات رقیب گندم به عنوان نهاده دامی، امیدواریم دولت در چند روز آینده تصمیماتی بگیرد که تعادل بین قیمت گندم و قیمت جو و ذرت و سایر نهاده‌های دامی برقرار شود و بتوانیم محصول گندم کشاورزان را برای خودکفایی کشور در تولید گندم و برای تامین نان کشور، در سیلوها داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید