امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 353402 |
تاریخ انتشار : 28 فروردین 1399 - 12:33 | ارسال توسط :
0
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر رئیس‌جمهوری آمریکا گفته است دولتش در تلاش است تا مشخص کند آیا کروناویروس از یک آزمایشگاه در ووهان چین سرچشمه گرفته است یا خیر. مایک پامپئو هم تاکید دارد که چین باید درباره هر آنچه می‌داند “شفاف” عمل کند. به گزارش صلح خبر، شبکه خبری فاکس نیوز چهارشنبه […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

رئیس‌جمهوری آمریکا گفته است دولتش در تلاش است تا مشخص کند آیا کروناویروس از یک آزمایشگاه در ووهان چین سرچشمه گرفته است یا خیر. مایک پامپئو هم تاکید دارد که چین باید درباره هر آنچه می‌داند “شفاف” عمل کند.

به گزارش صلح خبر، شبکه خبری فاکس نیوز چهارشنبه گزارش داد، ویروس کرونا در یک لابراتوآر در ووهان، نه به عنوان یک سلاح بیولوژیک بلکه به عنوان بخشی از تلاش چین برای نشان‌ دادن اینکه تلاش‌هایش برای شناسایی و مقابله با ویروس‌ها برابر یا حتی بزرگتر از قابلیت‌های ایالات متحده است، نشات گرفته است.

این گزارش و موارد دیگر که به آزمایشگاهی در ووهان اشاره داشتند، محل بحث و جدل شده است.

ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید درباره این گزارش‌ها و منبع شیوع کروناویروس از آزمایشگاهی در ووهان مورد سوال قرار گرفت و گفت از این گزارش‌ها مطلع شده است. رئیس‌جمهوری آمریکا افزود: ما به دقت این وضع بسیار وحشتناکی که رخ داده است، بررسی می‌کنیم.

ترامپ در پاسخ به اینکه آیا این مساله را با شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین در میان گذاشته است، گفت: نمی‌خواهم درباره آنچه به او درباره این لابراتوآر گفتم، بیان کنم، نمی‌خواهم در این رابطه حرفی بزنم، این کار اکنون نامناسب است.

رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده تلاش کرده است بر روابط قدرتمند کشورش با چین تاکید کند، چرا که واشنگتن برای تامین تجهیزات حفاظت شخصی که به شدت مورد نیاز کادر پزشکی آمریکاست، به پکن متکی است.

انتهای پیام  

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید