امروز: یکشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 28 ذو القعدة 1446 | 2025-05-25
کد خبر: 169076 |
تاریخ انتشار : 15 مرداد 1396 - 9:30 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر تبلیغات گسترده در شبکه‌های تلویزیونی خارجی روش کشورهای موفق در حوزه گردشگری پروانه سلحشوری با اشاره به اینکه برای دستیابی به صنعت گردشگری پویا نیاز به معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی به گردشگران داخلی و خارجی است، گفت: تبلیغات تلویزیونی و ساخت برنامه‌های مختلف از جاذبه‌های گردشگرپسند در کشور […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

تبلیغات گسترده در شبکه‌های تلویزیونی خارجی روش کشورهای موفق در حوزه گردشگری

پروانه سلحشوری با اشاره به اینکه برای دستیابی به صنعت گردشگری پویا نیاز به معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی به گردشگران داخلی و خارجی است، گفت: تبلیغات تلویزیونی و ساخت برنامه‌های مختلف از جاذبه‌های گردشگرپسند در کشور در شبکه‌های داخلی و خارجی، یکی از راهکارهای معرفی موثر برای ایجاد شکوفایی در صنعت پردرآمد توریسم در دنیا است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون تبلیغات خوبی در حوزه گردشگری در سطح ملی وجود ندارد لذا نمی‌توان توقع تبلیغات مناسب در دنیا را داشت، تصریح کرد: می‌توان برای رفع این مشکل شبکه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را برای رونق گردشگری داخلی راه اندازی کرد و برای جذب گردشگری خارجی نیز می توان از ظرفیت شبکه‌های کشورهای خارجی بهره برد؛ این مهم در کشورهای موفق در حوزه گردشگری مشاهد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف پیش بینی شده در حوزه گردشگری کشورمان نیاز به برنامه ریزی‌های کوتاه مدت است، بیان کرد: چنین رویکردی در کشورهای موفق در حوزه گردشگری مشاهده می‌شود؛ حتی در کشورهای همسایه که ظرفیت گردشگری خاصی نیز ندارند با اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت مناطق گردشگری را ایجاد می‌کنند تا بتوانند از این طریق کسب درآمد کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه متاسفانه ضعف مدیریتی در امور سبب شده تا در برخی از موضوعات همانند گردشگری به نتایج مناسبی دست نیابیم، ادامه داد: نباید از یابد برد که صنعت گردشگری حوزه فرابخشی است؛ به عنوان مثال سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نمی‌تواند زیرساخت‌هایی مانند جاده‌ها و غیره را فراهم کند از این رو سایر مجموعه‌ها نیز باید کمک کنند تا بتوان به اهداف پیش‌بینی شده رسید.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با یادآوری دیدارش با سفیر کشور بلژیک، گفت: عموما تلاش میکنم در ملاقات‌ها ظرفیت‌های گردشگری کشورمان را به افراد خارجی معرفی کنم اما سفیر کشور بلژیک عنوان کرد که ایران دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است ولی زیرساخت های لازم برای جذب گردشگر را ندارد.

۴۲۲۳۵

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبریار صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی و خبریار صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید