امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 429722 |
تاریخ انتشار : 20 فروردین 1400 - 15:55 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر رئیس جلسه کمیسیون مشترک برجام پس از جلسه امروز کمیسیون در وین، در بیانیه ای به محورهای مذاکرات شرکای برجام پرداخت. به گزارش صلح خبر به نقل از پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا، انریکه مورا مدیر سیاسی اقدام خارجی اتحادیه اروپا و رئیس جلسه امروز کمیسیون مشترک برجام در وین، […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

بیانیه اتحادیه اروپا درباره نشست امروز کمیسیون مشترک برجام

رئیس جلسه کمیسیون مشترک برجام پس از جلسه امروز کمیسیون در وین، در بیانیه ای به محورهای مذاکرات شرکای برجام پرداخت.

به گزارش صلح خبر به نقل از پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا، انریکه مورا مدیر سیاسی اقدام خارجی اتحادیه اروپا و رئیس جلسه امروز کمیسیون مشترک برجام در وین، پس از پایان نشست در بیانیه‌ای مطرح کرد: شرکت کنندگان در جلسه از منظر بازگشت احتمالی آمریکا به برجام، یک ارزیابی کلی از مذاکرات انجام شده در سطوح متعدد از زمان آخرین جلسه کمیسیون مشترک انجام دادند و درباره شیوه های اطمینان یافتن از بازگشت به اجرای کامل و موثر آن گفت و گو کردند. توضیحاتی درباره فعالیت دو کارگروه تشکیل شده کارشناسان در زمینه لغو تحریم ها و اقدامات اجرایی هسته ای به کمیسیون مشترک ارائه شد و حاضران در جلسه تبادل نظرهای سازنده و نتیجه بخش را مورد توجه قرار دادند. 
در ادامه این بیانیه آمده است: در پی بیانیه مشترک وزرای امور خارجه برجام در 21 دسامبر، شرکت کنندگان در جلسه بر عزمشان برای پیگیری بیشتر تلاش های دیپلماتیک تاکید کردند. هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام تماس های جداگانه اش را با شرکای برجام و آمریکا ادامه خواهد داد. 
همچنین در این بیانیه مطرح شد: گروه های کارشناسان کمیسیون مشترک برجام به فعالیتشان ادامه می دهند و موافقت کرده اند که طی هفته بعد دوباره در وین گردهم بیایند. 
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید