امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 436518 |
تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1400 - 9:54 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر وزیر خارجه آمریکا بر تداوم مذاکرات وین درخصوص احیای توافق هسته‌ای با ایران تاکید کرد. به گزارش صلح خبر، به نقل از تایمز او اسرائیل، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز جمعه  گفت: من نمی‌توانم چیز خاصی در خصوص دخالت ایران [در شرایط غزه] بگویم.بلینکن در صحبت‌های خود تصریح […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

بلینکن: مذاکرات احیای برجام ادامه می‌یابد

وزیر خارجه آمریکا بر تداوم مذاکرات وین درخصوص احیای توافق هسته‌ای با ایران تاکید کرد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از تایمز او اسرائیل، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز جمعه  گفت: من نمی‌توانم چیز خاصی در خصوص دخالت ایران [در شرایط غزه] بگویم.
بلینکن در صحبت‌های خود تصریح کرد که آن‌ها باید هرچه در توان دارند برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای انجام دهند.
بلینکن با اشاره به اینکه ایرانی که سلاح هسته‌ای دراختیار داشته باشد، می‌تواند “بی‌محابانه‌تر” به دیگر اقدامات بپردازد، در واکنش به درخواست جمهوری‌خواهان برای پایان دادن به مذاکرات وین اعلام نمود: مذاکرات در وین در جریان است تا ببینیم که می‌توانیم پایبندی دوجانبه به برجام بازگردیم یا نه و این مذاکرات ادامه خواهند یافت.
به گزارش صلح خبر به نقل از نشریه نیوزویک، گروهی ۴۳ نفری از سناتورهای جمهوری خواه آمریکا به رهبری مارکو روبیو از جو بایدن رئیس جمهور این کشور خواسته اند به دلیل آنچه حمایت مالی ایران از حماس در بحبوحه درگیری های ادامه دار با رژیم صهیونیستی خوانده شده است، مذاکرات با آن را متوقف کند. 
سناتورهای آمریکایی درخواستشان را روز چهارشنبه در نامه ای به بایدن مطرح کردند. 
این سناتورها در نامه شان به طرفداری از رژیم صهیونیستی در درگیری های اخیر غزه با ادعای این که  آنچه «تروریست های فلسطینی در غزه» خوانده شده از سوی ایران حمایت مالی می شوند و موشک هایی را به سمت قدس اشغالی شلیک کرده اند، مطرح کردند که با توجه به این، مذاکرات دولت بایدن با ایران در وین بر سر احیای توافق هسته ای مشکل ساز است. 
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید