امروز: سه شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 25 جماد أول 1446 | 2024-11-26
کد خبر: 243124 |
تاریخ انتشار : 06 آبان 1397 - 11:27 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر به گزارش صلح خبر به نقل از روابط عمومی کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود. نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

به گزارش صلح خبر به نقل از روابط عمومی کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود.

نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۰ تا ۱۲ شهریورماه، از ساعت ۸ تا ۲۰ در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار شد.

امیرعماد اسکویی، مدیرعامل شرکت مدیریت آرتا بیشه، مدیر مؤسسه مد و هنر آرتا و مدآرت و همچنین دبیر اجرایی دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی درباره جزئیات این رویداد گفت: خوشبختانه دور نخست این کارگاه آموزشی که با هدف شناسایی و برطرف ساختن ضعف‌های علمی و عملی در زمینه مد و لباس و طی مشاوره با مدیران کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بازتاب و بازخورد بسیار خوبی از سوی فعالان این عرصه داشت.

او با تقدیر از حمایت‌های حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و همکارانش در مجموعه بنیاد ملی مد و لباس و همچنین پلیس نظارت بر اماکن عمومی در راستای برپایی این دو رویداد اظهار کرد: پس از استقبال صد در صدی شرکت‌کنندگان دوره قبل از برپایی مجدد این دوره آموزشی و اعلام رضایت نهادهایی که ما را در زمان برگزاری مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند و همچنین جلب رضایت طراحان بزرگ از نوع برگزاری این رویداد و سرفصل‌ها، برآن شدیم تا با تدوین عناوین جدید و مؤثر، هم در راستای تکمیل مطالب عنوان شده در کارگاه نخست گام برداریم و هم موضوعات متفاوتی را برای هنرجویان در نظر بگیریم.

اسکویی افزود: پس از اعلام فراخوان برپایی دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، ظرفیت ثبت نام شرکت‌کنندگان طی ۴ روز به پایان رسید و تلاش می‌کنیم این اعتماد را با ارائه بهترین شکل آموزش در راستای درک معنا و مفاهیم مرتبط با چرخه مد و لباس جبران کنیم.

دبیر اجرایی دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی درباره سرفصل‌های این دوره گفت: در این کارگاه، بیش از دور نخست به سمت ورک‌شاپ‌های کاربردی و عملی پیش رفته و موضوعاتی همچون پارچه‌شناسی با حضور غزال بهمنی، کارگاه روانشناسی رنگ با حضور محلوج محمودی، کارگاه خلاقیت در طراحی با حضور اسفندیاری و ۴ کارگاه در ارتباط با موضوع برندینگ تدریس خواهند شد.

اسکویی درباره کارگاه‌های بخش برندینگ گفت: کارگاه “دانشگاه خیابانی” با حضور مهدی صفایی از بهترین کارآفرینان کشور و ۳ کارگاه دیگر از سوی سالار معینی کرمانشاهی با عناوین “تدوین نقشه ذهن مشتری”، “برندینگ در سازه” و “تبلیغات و مبانی تبلیغات پنهان” برپا خواهد شد که پیش‌بینی ما این است کارگاه “تدوین نقشه ذهن مشتری” لقب جذاب‌ترین کارگاه را در این دوره به خود اختصاص دهد.

او در پایان گفت: مسیر ارائه و کسب آموزش در عرصه مد و لباس اسلامی ایرانی باز است و ما نیز رسالت اصلی خود را در یاری رساندن به فعالان و دانشجویان عرصه مد و لباس به منظور آشنایی با دنیای حرفه‌ای فشن می‌دانیم و امیدوارم شرکت‌کنندگان با کوله‌باری از تجربیات خوب از کارگاه‌ها خارج شوند.

کد خبر 4443591
مریم علی بابایی

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید