امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 429763 |
تاریخ انتشار : 20 فروردین 1400 - 21:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با انتشار توئیتی سالگرد دستیابی ملت بزرگ ایران به دانش فناوری و صنعت هسته‌ای را گرامی داشت. به گزارش صلح خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری‌کنی، دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با انتشار توئیتی به […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با انتشار توئیتی سالگرد دستیابی ملت بزرگ ایران به دانش فناوری و صنعت هسته‌ای را گرامی داشت.

به گزارش صلح خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری‌کنی، دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با انتشار توئیتی به مناسبت سالگرد دستیابی ملت ایران به فناوری هسته‌ای و پیشرفت در این حوزه، نوشت: «٢٠ فروردین نماد اراده ملت بزرگ ایران برای استیفای حداکثری حق برخورداری از «دانش»، «فناوری» و «صنعت» هسته‌ای است‌. هر جانداری که در کاخ سفید حکمرانی می‌کند، بداند «تهدید» و «تحریم» توان تاب آوری در برابر «باور دینی»، «عزم ملی» و «جهاد انقلابی» ایرانیان برای «پیشرفت شتابنده» را ندارد.»

بر اساس گزارش ستاد حقوق بشر، باقری‌کنی چندی پیش در همین زمینه در جمع سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران با طرح چند سوال، گفت: آیا مانع تراشی برای بهره برداری ایران از دانش و فناوری صلح خبر آمیز هسته ای نقض آشکار حقوق بشر ملت ایران نیست؟ آیا مجازات ملت ایران با تحریم های ظالمانه به خاطر دستیابی به دانش و فناوری و صنعت صلح خبر آمیز هسته ای نقض آشکار حقوق بشر ملت ایران نیست؟

وی با بیان اینکه آیا فشار بر ایران برای صرف نظرکردن از حقوق دفاعی، نقض فاحش حقوق بشر ملت ایران نیست؟، بیان داشت: آیا سکوت و یا حتی حمایت از ترور دانشمند هسته ای و دفاعی «محسن فخری زداه»، نقض تردیدناپذیر حقوق بشر ملت ایران نیست؟
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید