امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 421234 |
تاریخ انتشار : 07 اسفند 1399 - 2:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر رییس فراکسیون مستقلان ولایتی مجلس با بیان اینکه نباید برای شفافیت استثنا قائل شد، گفت: مردم شفافیت گزینشی نمی‌خواهند. حجت‌الاسلام محمد باقری در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره به طرح شفافیت آرا که در مجلس مطرح است، اظهار کرد: شفافیت کار خوبیست و باید در همه حوزه‌ها و […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

رییس فراکسیون مستقلان ولایتی مجلس با بیان اینکه نباید برای شفافیت استثنا قائل شد، گفت: مردم شفافیت گزینشی نمی‌خواهند.

حجت‌الاسلام محمد باقری در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره به طرح شفافیت آرا که در مجلس مطرح است، اظهار کرد: شفافیت کار خوبیست و باید در همه حوزه‌ها و در همه ابعاد وجود داشته باشد اما نمی شود برای آن استثناء قائل شد.

وی افزود: اگر ما می‌خواهیم شفافیت در مجلس وجود داشته باشد، باید رای اعتماد، استیضاح، انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان و انتخابات هیئت رئیسه مجلس نیز شفاف باشد و مردم از آنها مطلع باشند و نباید استثنایی وجود داشته باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس ادامه داد: نباید این طور باشد که کسانی لابی کنند و ۱۵ نفر امضا جمع کنند و بگویند که شفافیت در فلان موارد خلاف مصالح کشور است.

باقری با بیان اینکه شفافیت باید در همه حوزه‌ها، ابعاد و انتخابات‌های داخلی مجلس وجود داشته باشد، گفت: استثنا قائل شدن برای آن حتماً خلاف نظر مردم است. شفافیت باید بدون رودربایستی در مواردی مثل استیضاح، رای اعتماد و انتخابات‌ها اعمال شود و نباید استثنایی وجود داشته باشد وگرنه ما کلاه سر مردم گذاشته‌ایم و به آنها می‌گوییم هر جا که ما تشخیص می‌دهیم باید شفاف شود و هر جا تشخیص می دهیم این شفافیت به مصلح خبرت نیست. 

رییس فراکسیون مستقلان ولایتی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌خواهند شفافیت به طور کامل وجود داشته باشد و شفافیت گزینشی نمی‌خواهند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید