امروز: شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 23 ذو الحجة 1445 | 2024-06-29
کد خبر: 226612 |
تاریخ انتشار : 24 اسفند 1396 - 10:23 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر کتاب «بابا نوروز و انتظار» محمدرضا اصلانی در آستانه سال جدید، از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، بازنشر شد. به گزارش خبرنگار صلح خبر، این اثر مناسب نوجوانان است و نام محمدرضا اصلانی به عنوان نویسنده و حسن عامه‌کن به عنوان تصویرگر روی آن درج شده است. اصلانی نویسنده‌ای […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

کتاب «بابا نوروز و انتظار» محمدرضا اصلانی در آستانه سال جدید، از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، بازنشر شد.

به گزارش خبرنگار صلح خبر، این اثر مناسب نوجوانان است و نام محمدرضا اصلانی به عنوان نویسنده و حسن عامه‌کن به عنوان تصویرگر روی آن درج شده است.

اصلانی نویسنده‌ای که در کارنامه خود آثار متعددی در حوزه‌های نشر اسلامی و آثار انقلاب به ثبت رسانده است، در این اثر خود به مفهوم انتظار با شیوه‌ای غیر مستقیم و در قالبی ادبی می‌پردازد.

بابا نوروز شخصیت اصلی این داستان پیرمردی است که به غیر از خدا هیچ یار و یاوری ندارد و تنها دوست صمیمی‌اش «عمو ذوالفقار» است که وسط آبادی دکان آهنگری دارد. روزی از روزها بابا نوروز قصد سفر می‌کند تا مردی را ببیند که نمی‌داند چه شکل و شمایلی دارد اما خوب می‌داند که او خیلی مهربان است و بسیاری از آدم‌ها آرزوی دیدارش را دارند.

در بخشی از این کتاب از زبان بابا نوروز آمده است: «- دلم می‌گوید به مقصد خواهم رسید! از جا برخاست. دستش را سایبان چشم‌هایش کرد و نگاهش را به عمق دره انداخت. – جنبنده‌ای نمی‌بینم. فقط صدای آب می‌آید و آواز پرنده‌ها شنیده می‌شود…»

کتاب «بابانوروز و انتظار» از مجموعه کتاب‌های سحر در ۴۰ صفحه رنگی و مصور با قیمت ده هزار تومان و با شمارگان۵۰۰۰ نسخه در آستانه نوروز ۱۳۹۷ از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی عرضه شده است.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید