به گزارش مجله سلامتی صلح خبر اولین پوشک شورتی پول-آپ با استاندارد جهانی در کشور تولید شد عصر روز چهارشنبه، ۱۶ مردادماه ۱۳۹۸ برند مایبیبی (از برندهای زیرمجموعه گروه زرینرویا) از محصول جدید خود پوشک شورتی پول-آپ رسما رونمایی کرد. این اولین بار است که یک برند ایرانی توانسته از فناوری تولید پوشک شورتی پول-آپ […]
به گزارش مجله سلامتی صلح خبر
اولین پوشک شورتی پول-آپ با استاندارد جهانی در کشور تولید شد
عصر روز چهارشنبه، ۱۶ مردادماه ۱۳۹۸ برند مایبیبی (از برندهای زیرمجموعه گروه زرینرویا) از محصول جدید خود پوشک شورتی پول-آپ رسما رونمایی کرد. این اولین بار است که یک برند ایرانی توانسته از فناوری تولید پوشک شورتی پول-آپ استفاده کند.
این اولین بار است که یک برند ایرانی توانسته از فناوری تولید پوشک شورتی پول-آپ استفاده کند و محصولی با کیفیت و در رقابت با محصولات مشابه خارجی را وارد بازار کند.
در این رویداد که با حضور جمعی از مدیران گروه زرین رویا، کارشناسان کودک، هنرپیشه ها و ورزشکاران در خانه دیهیم تهران برگزار شد، حیدر میزبان بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره گروه زرین رویا گفت: «خوشحالیم که به همت متخصصان داخلی و با بهرهگیری از فناوری روز دنیا، دسترسی خانوادههای ایرانی را به محصولی باکیفیت فراهم کردهایم.
محصولی که در تمام روند تولید آن از تهیه مواد اولیه تا بستهبندی و پخش، تلاش کردهایم کیفیت را در اولویت قرار دهیم آن هم در شرایطی که تحریمها کار را سختتر کرده بود اما خوشحالیم که امروز نتیجه آن کالایی شد که نه تنها پاسخگوی نیاز مصرفکنندگان است که با بهترین نمونه خارجی آن نیز رقابت میکند.»
اولین پوشک شورتی پول-آپ تولید داخل، کار والدین را در همه زمینهها راحت کرده است؛ از تعویض پوشک تا از پوشک گرفتن کودک. در عین حال کودکان بهخصوص کودکان نوپا در پوشک شورتی پول-آپ از آزادی عمل بیشتری در حرکت کردن برخوردار هستند. ویژگیهای پول-آپ بهخصوص برای مادران شاغل اهمیت بسیاری دارد. وقتی پوشکهای شورتی پول-آپ وارد سبد مصرفی خانوادهها شوند، دیگر نه فقط مادرها که سایر اعضای خانواده نیز به سادگی میتوانند مسائل بهداشتی کودکان را کنترل کنند.
مصطفی میزبان مدیرعامل گروه زرین رویا، این مجموعه را یک شرکت مصرفکننده محور معرفی کرد و در ادامه گفت: «خوشحالیم که به همت متخصصان داخلی و با بهرهگیری از فناوری روز دنیا، دسترسی خانوادههای ایرانی را به محصولی با کیفیت فراهم کردهایم. ما همیشه فکر میکنیم در صورتی موفق خواهیم بود که بتوانیم مصرفکنندگانمان را هر چه بیشتر بشناسیم. بنابراین در راستای برآورده کردن نیاز آنهاست که همیشه خواستهایم یک قدم جلوتر از رقبای داخلی و خارجی باشیم.»
آرش طوسی معاونت بازاریابی و فروش گروه زرین رویا درباره روند تولید و اهمیت آن در شرایط کنونی کشور گفت: «اگر بخواهیم کارمان را در گروه زرین رویا در یک عبارت خلاصه کنیم، آن عبارت بدون شک خلق ارزش است. طی این سالها در تلاش بودهایم برای تمامی زنجیره افراد بهترین را خلق کنیم. محور تمامی سیاستهای اجرایی مایبیبی دغدغه و نیاز مصرفکننده بوده و در این راستا پول-آپ نمونه خوب و کاملی از این دیدگاه است.»
آرش طوسی در ادامه توضیح داد: «سبد محصولات مایبیبی در حال حاضر هم از لحاظ تنوع و هم از لحاظ کیفیت با استانداردهای روز دنیا برابری میکند.» وی همچنین ادامه داد: «الویت ما همیشه ارائه محصولی باکیفیت برای آسودگی خاطر مادران و پدران از سلامت و راحتی فرزندانشان بوده و خوشحالیم که این اتفاق با تولید محصولی نوآور و ایرانی محقق شده است. ارتباط مداوم با مصرفکنندگان، تحقیق و نیازسنجی و دریافت بازخورد از مشتریانمان در طول این سالها مسیر راهمان را روشن کرده و استقبال و اعتماد مصرفکنندگانمان، ما را بر آن داشته تا با قدرت بیشتری به کاملتر کردن سبد محصولاتمان بپردازیم.»
گفتنی است مایبیبی در سال ۱۳۷۹ از دل گروه «زرین رویا» بیرون آمد. گروه زرین رویا با چهار برند مایبیبی، مایلیدی، ایزیلایف و کوکومی طی چند دهه اخیر تحولات مهمی را در صنعت محصولات سلولزی کشور رقم زده است. گروه زرین رویا، هماکنون بخش قابل توجهی از بازار محصولات سلولزی را به خود اختصاص داده و به عنوان شرکتی پیشرو در این صنعت در حال فعالیت است.
برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
منبع : Bartarinha