امروز: چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 20 ذو الحجة 1445 | 2024-06-26
کد خبر: 110774 |
تاریخ انتشار : 26 شهریور 1395 - 14:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش  ایسنا، شایان نادری در پیش خطبه های این هفته نماز جمعه تهران با بیان این که اصلی ترین کار ویژه ی حکومت اسلامی حرکت در صراط حمایت از مستضعفان داخل و بیرون از مرزهای جغرافیایی است اظهار کرد: دولت اسلامی باید جامعه ی انسانی را به تعادل […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

به گزارش  ایسنا، شایان نادری در پیش خطبه های این هفته نماز جمعه تهران با بیان این که اصلی ترین کار ویژه ی حکومت اسلامی حرکت در صراط حمایت از مستضعفان داخل و بیرون از مرزهای جغرافیایی است اظهار کرد: دولت اسلامی باید جامعه ی انسانی را به تعادل رساند و عدالت اجتماعی را برقرار کند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه نحوه توزیع ثروت در کشور بر مبنای عدالت اجتماعی نیست تشریح کرد: مایه ننگ است که 80 درصد مسئولان رده بالا در شمال شهر تهران زندگی می کنند و موضوع ساده زیستی مسئولان نظام اسلامی در هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب مورد توجه واقع نمی شود.

این عضو جنبش عدالت خواه دانشجویی با اشاره به موضوع فیش های حقوقی نجومی و واگذاری املاک گفت: عده ای این اتفاقات را قانونی عنوان می کنند اما مساله ای که ما داریم بی عدالتی است که رخ داده است و یکی از ارکان اصلی فساد مالی سوء استفاده مسئولان از جایگاهشان است.

نادری با بیان این که امروز مساله ما مبارزه با فساد اقتصادی نیست، بلکه موضوع ما مبارزه با اقتصاد فساد پرور است خاطر نشان کرد: مساله جدی انحراف از آمارهای اصیل انقلاب و رخت بستن روحیه انقلابی از نهادهای مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور است.

وی با اشاره به این که می خواهند تفکر انقلابی و جهادی را مانع پیشرفت و عامل آسیب ها نشان دهند گفت: با صورت ظاهری دین به جنگ باطن دین رفته اند.

این نماینده جنبش عدالت خواه دانشجویی خاطر نشان کرد: باید در انتخاب هایمان و به مسئولیت رساندن چهره ها های خنثی و ثروتمند بی درد دقت کنیم و وظیفه اصلی ما یعنی نظارت پسا انتخابات را بر عملکرد نمایندگان مردم مورد توجه قرار دهیم.

نادری با تاکید بر این که مردم باید ناظر بر عملکرد مسئولان باشند تا امکان خطایشان کمتر باشد گفت: تریبون نماز جمعه نیز باید هدایتگر جامعه اسلامی به سمت اخلاق انقلابی و آرمان های اسلامی باشد و ائمه جمعه نیز شان پدری خود را حفظ کنند.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید