امروز: شنبه, ۵ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 23 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-26
کد خبر: 297439 |
تاریخ انتشار : 07 مرداد 1398 - 18:12 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:نخبگان باید خود را مکلف به انعکاس این موضوعات بدانند تا بتوان حرکت فرهنگی گنجانده شده در راهیان نور را بهتر منعکس کرد. به گزارش صلح خبر، ‌جلال‌الدین اعظمی که در نشست با نویسندگان استان آذربایجان غربی […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:نخبگان باید خود را مکلف به انعکاس این موضوعات بدانند تا بتوان حرکت فرهنگی گنجانده شده در راهیان نور را بهتر منعکس کرد.

به گزارش صلح خبر، ‌جلال‌الدین اعظمی که در نشست با نویسندگان استان آذربایجان غربی اعلام نمود: این استان را با ایستادگی‌اش و با برخورد شجاعانه و آگاهانه‌اش با حوادث و فتنه‌ها باید برای مردم کشور معرفی کرد.  به هر اندازه که در مورد ایستادگی مردم استان، برخورد با فتنه‌ها و دیگر موارد آثار موثری تولید کنیم، دین خود به نظام، انقلاب، شهیدان و دین اسلام را ادا خواهیم کرد.

وی با اشاره به عملکرد رسانه‌ها در مورد انعکاس اخبار کاروان‌های راهیان نور در سطح آذربایجان غربی گفت: رسانه در تمامی موارد نقش اصلی را برعهده دارد، همانگونه که رسانه، رکن چهارم دموکراسی است، به آن اندازه نیز تأثیرگذاری چشمگیری دارد. استفاده از نخبگان و نویسندگان یکی از موارد مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. این قشر از جامعه نیز باید خود را مکلف به انعکاس این موضوعات بدانند تا بتوان حرکت فرهنگی گنجانده شده در راهیان نور را بهتر منعکس کرد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به استفاده از جدیدترین امکانات نشر یادآور شد: تولید برنامه‌های کاربردی برای گوشی‌های همراه و رایانه‌ها باید بیش از پیش مور توجه قرار گیرد تا بتوان در حوزه دفاع مقدس متناسب با پیشرفت تکنولوژی پیش رفت.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری وظایف کنگره ۱۲ هزار شهید استان پس از برگزاری یادواره افزایش یافته و دین خود را باید به خوبی ادا کنیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید