به گزارش صلح خبر، در این اطلاعیه نظر به اتمام مهلت زمانی ثبت درخواست رسیدگی به افرادی که درلیست مشمولان بسته حمایت معیشتی قرار نگرفته بودند، وضعیت درخواستهای ثبت شده در کد دستوری# ۶۳۶۹* و سامانه hemayat.mcls.gov.ir اعلام شد.
آخرین آمار از تعداد درخواستهای ثبت شده در کد دستوری # ۶۳۶۹*
طبق اطلاعیه صادر شده، طی روزهای سوم تا ۲۰ آذرماه (مهلت اعلام شده برای ثبت درخواست سبد حمایت معیشتی)، در مجموع ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ درخواست در کد دستوری # ۶۳۶۹*ثبت شد. این در حالیست که تعداد درخواستهای ثبت شده توسط سرپرستان خانوارهایی که بسته حمایت معیشتی را دریافت کردهاند یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۶۱۵ درخواست (۱۷/۶ درصد از کل درخواستها) است. این تعداد به احتمال زیاد به دلیل ارسال نشدن پیامک از طریق بانکها یا سایر دلایل، از دریافت بسته حمایت معیشتی اطلاع نداشتهاند، از این رو به رغم واریز مبلغ بسته، مجددا کد دستوری را شماره گیری کردهاند.
ارسال کد رهگیری برای ۷۱ درصد سرپرستان خانواری که در لیست مشمولان بسته حمایت معیشتی نبودند
بر اساس اطلاعیه ستاد شناسایی، برای ۷۱/۸ درصد (یعنی ۴ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۷۲) از سرپرستان خانواری که در لیست مشمولان بسته حمایت معیشتی نبودند، کد رهگیری ارسال شده است. همچنین ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ نفر(۶/۱۰ درصد ) از سرپرستان خانوار در لیست یارانهبگیران نقدی نبوده و می توانند در بازه زمانی که متعاقبا اعلام خواهد شد، اطلاعات خانوار خود را برای دریافت بسته حمایت معیشتی ثبت کنند.
وضعیت درخواستهای ثبت شده در سامانه hemayat.mcls.gov.ir
طبق اطلاع رسانی صورت گرفته طی هفتههای اخیر، پس از شمارهگیری کد دستوری# ۶۳۶۹* ، شهروندان می بایست برای تکمیل فرایند ثبت درخواست خود وارد سامانه hemayat.mcls.gov.irشده و اطلاعات خود را تکمیل می کردند، بر همین اساس، تا پایان روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه،۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ متقاضی پس از پذیرش شرایط مطرح شده و تایید اجازه دسترسی به اطلاعات مالی، اقدام به ثبت قطعی درخواست کردهاند که از این تعداد ۲ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۴۸۶ نفر با کد رهگیری و ۳۶۹ هزار و ۴۵ نفربا شماره حساب ثبت در خواست کرده اند.
همچنین به اطلاع می رساند، متقاضیانی که در ساعات پایانی روز چهارشنبه مورخ ۲۰ آذر ماه اقدام به ثبت شماره ملی خود در کد دستوری # ۶۳۶۹* کرده و موفق به ثبت درخواست در سامانه hemayat.mcls.gov.irنشدهاند، طی اطلاعرسانی آتی از طریق پیامک، میتوانند به سامانه مذکور مراجعه و درخواست رسیدگی خود را ثبت کنند.
انتهای پیام