امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 253537 |
تاریخ انتشار : 11 بهمن 1397 - 5:18 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر مرحله پلی آف لیگ فوتسال بانوان از جمعه آغاز می‌شود. به گزارش صلح خبر، چهار تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف لیگ عالی فوتسال بانوان از فردا (جمعه) رقابت خود را برای کسب جام قهرمانی آغاز می‌کنند. بازی‌های این مرحله به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد تا […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

مرحله پلی آف لیگ فوتسال بانوان از جمعه آغاز می‌شود.

به گزارش صلح خبر، چهار تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف لیگ عالی فوتسال بانوان از فردا (جمعه) رقابت خود را برای کسب جام قهرمانی آغاز می‌کنند. بازی‌های این مرحله به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد تا در نهایت دو تیم راهی فینال شوند. در بازی‌های دور رفت تیم شرکت ملی حفاری ایران که با ۵۳ امتیاز صدرنشین لیگ شد مهمان مس رفسنجان است. نماینده رفسنجان که با جذب فاطمه اعتدادی، ملی پوش فوتسال بانوان و خانم گل فصل گذشته لیگ توانست بعد از چند هفته خود را به عنوان تیمی مدعی معرفی کند با کسب ۳۷ امتیاز و به عنوان چهارمین تیم راهی پلی‌آف شد. در جریان لیگ عاطفه رضایی، سرمربی مس هدف تیم خود را رسیدن به پلی‌آف عنوان کرد و پس از کسب موفقیت در این راه گفت: ” اکنون به رده‌های بالا فکر می‌کنیم”.

ملی حفاری در جریان لیگ هر دو بازی رفت و برگشت با مس را به پیروزی رسید. بازی رفت در هفته اول برگزار شد و هشت بر یک مس را مغلوب کرد و در بازی برگشت با نتیجه نزدیک دو بر یک به پیروزی رسید.

دختران کویر مس کرمان و نامی نو اصفهان هم دیگر دیدار مرحله پلی‌آف را برگزار می‌کنند. نامی نو با ۵۱ امتیاز در لیگ دوم شد و دختران کویر مس با ۴۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. هر دو دیدار رفت و برگشت این دو تیم در جریان لیگ دو بر یک به صعود شاگردان شهناز یاری در نامی نو به پایان رسید.

بازی‌های مرحله پلی‌آف، ۱۲ بهمن

مس رفسنجان – ملی حفاری ایران

دختران کویر کرمان – نامی نو اصفهان

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید