امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 478439 |
تاریخ انتشار : 19 مرداد 1401 - 19:25 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید در حال حاضر بهترین بازیکنان خوزستانی در این تیم هستند و البته او برای جذب بازیکن به شناسنامه و ملیت بازیکن نگاه نمی کند. جواد نکونام در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ۱۹ مردادماه در باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برای حضور […]

صلح خبر/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید در حال حاضر بهترین بازیکنان خوزستانی در این تیم هستند و البته او برای جذب بازیکن به شناسنامه و ملیت بازیکن نگاه نمی کند.

جواد نکونام در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ۱۹ مردادماه در باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر کشور سه اردو برای تیم در نظر گرفتیم که متأسفانه در شروع کار با مشکلاتی مواجه بودیم و تمام بازیکنانمان از روز اول در اختیار نداشتیم. در فوتبال ایران نقل و انتقالات شرایط سختی دارد و با نقل و انتقالات فوتبال دنیا متفاوت است.

برای لیگ بیست و دوم، ۲ برنامه داریم

به گزارش صلح خبر، وی با قدردانی از مسئولان باشگاه و ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان بابت فراهم کردن شرایط لازم برای این تیفم گفت: سعی کردیم شرایط خوبی برای تیم ایجاد کنیم و به نظرم کار خوب پیش رفت اما دژاگه، کولیبالی، غفوری و پاتوسی دیر به تیم اضافه شدند که شاید همین دیر اضافه شدن روی عملکرد ما در چند هفته ابتدایی تأثیرگذار باشد. البته من برای لیگ پیش رو دو برنامه در نظر دارم؛ یک برنامه برای شش هفته ابتدایی و یک برنامه نیز تا پایان نیم فصل اول.

بهترین بازیکنان را جذب کردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد: بهترین بازیکنانی که نیاز داشتیم را جذب کردیم و من بی برنامه به آب نمی زنم. سعی می کنم کسانی که به کار تیم می آیند جذب کنم. بازیکنان مدنظرم اگر کارایی لازم را نداشته باشند در نیم فصل مجدد بازیکن جدید می گیریم. در دو سال گذشته مشکل ما بسته بودن پنجره بود که نتوانستیم خون تازه ای به تیم فولاد تزریق کنیم و همین کار را سخت کرد. البته در نیم فصل دوم فصل گذشته که پنجره باز شد، بهترین نفرات را جذب کردیم ولی بازیکن گیری در چنین شرایطی سخت بود.

مصدومیت اسماعیلی ضربه سنگینی بود

وی افزود: امسال هم یارگیری ما خوب بود اما متأسفانه فرشید اسماعیلی را از دست دادیم و ضربه بسیار سنگینی خوردیم. همچنین رضاوند را هم در اختیار نداریم و به دنبال جایگزین هستیم. در مجموع از نظر تیم اصلی و تیم ذخیره، کامل هستیم و هر بازیکنی که بهترین عملکرد را داشته باشد، بازی می کند.

تا هستم، می جنگم

نکونام عنوان کرد: تا وقتی در باشگاه فولاد هستم باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و شرایط ایده آلی را برای هواداران رقم بزنیم. قهرمانی آرزوی همه است و ما می جنگیم که بهترین عملکرد را نشان دهیم. اما در فوتبال نتایج در شرایط مختلف تغییر می کند و در چنین وضعیتی هیچ مربی عاقلی قول نمی دهد اما قول می دهم تمام تلاشمان را کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بازیکن ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلاری در فولاد نداریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره این که می گویند بهترین بازیکنان را جذب کرده است، گفت: در این فوتبال عنوان کردن چنین حرفایی برای زدن یک تیم راحت ترین کار است. در حالی این موضوع گفته می شود که فولاد مقابل چهار تیم حداقل کاری انجام نداده است و ما پولی نداریم که ۲۵۰ هزار دلار برای رضایتنامه یک بازیکن بدهیم و این شرایط در حالی است که تیم های دیگر دو سال یارگیری کرده اند ولی ما چنین شرایطی نداشتیم و اکنون هم شاید فقط با یکی دو بازیکن تیم های دیگر بتوانیم رقابت کنیم. ما بازیکن ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلاری در فولاد نداریم و تأکید می کنم می جنگیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

همه کنار فولاد باشند

به گزارش صلح خبر، وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم مدعی باشیم همه باید حمایت کنند که خدشه ای به تیم فولاد وارد نشود. هواداران باید کنار تیم باشند و کمک کنند. فولاد واقعاً باشگاه بزرگ و حرفه ای است و نیاز داریم همه کنار هم باشیم. دو تیم پایتخت در ایران طرفداران بسیاری دارند اما ما باید به فکر استان و تیم فولاد باشیم تا به موفقیت ادامه دهیم.

خوشحالم باشگاه فولاد باعث شد به موفقیت برسم

نکونام درباره پیشنهادهایش از تیم ملی و استقلال تهران، گفت: در این باره قبلا بسیار صحبت کرده ام. به هر حال در نقل و انتقالات تیم ها به دنبال مربی و بازیکن هستند اما من خوشحالم که باشگاه فولاد باعث شد به موفقیت برسم. حضور در تیم ملی آرزوی هر مربی است و شاید من هم جزو گزینه ها بودم اما در تمام دوران فعالیتم در فوتبال و دورانی که بازی می کردم، سعی کردم زیاد در تیم هایم تغییر نداشته باشم و در زندگی شخصی ام نیز خیلی به دنبال تغییر نیستم. الان باشگاه فولاد برای من بزرگ تر از هر اسمی است.

هر روز برای قهرمانی می جنگم

وی درباره انتظارات در خصوص قهرمانی تیم فولاد در لیگ بیست و دوم، عنوان کرد: اولین افتخار کسب مقام قهرمانی برای من است. هر روز برای قهرمانی برای خودم و تیمم تلاش می کنم. قهرمانی برای شما یک جام ولی من آن را یک دوره بلندمدت و یک عمر در فوتبال می بینم. البته در فوتبال هیچ مربی نمی گوید که امسال قهرمان هستیم اما می جنگد.

به شناسنامه و ملیت بازیکن نگاه نمی کنم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بومی و غیربومی بودن بازیکنان توضیح داد: من به شناسنامه و ملیت بازیکن نگاه نمی کنم. روزی که به باشگاه فولاد آمدم عارف آقاسی و آقای حاجی زاده سرپرست تیم گفت، نکونام حتی به من نگاه نمی کند و من می خواهم بروم اما او خوب کار کرد و به تیم ملی و استقلال تهران هم رفت اما اکنون با خود ما است. وظیفه من مربیگری است و هر بازیکنی خوب باشد در تیم من جای دارد. من به خواسته تیمم کار دارم. محمدرضا غبیشاوی را که دو سال به دنبال او بودیم و در نفت آبادان بازی کرده است و او را جزو استعدادها می دانم و یک خوزستانی است، جذب کردیم.

نکونام با بیان اینکه قرارداد بستن با بازیکن در ایران کاملاً متفاوت با دنیا است، خاطرنشان کرد: در مورد یک بازیکن با آقای گرشاسبی پنج بار جلسه داشتیم و حتی بازیکن به خانه من آمد تا با او صحبت کنم تا بدانم چقدر شرایط برای کار کردن او در تیم فولاد خوب است. من حتی در صحبت هایم با آقای گرشاسبی با توجه به اینکه آنقدر در نقل و انتقالات خسته شده بود، گفتم باید یک ماه به استراحت بروی.

بازی آسان نداریم

وی بیان کرد: بازیکنان در ایران وقتی قرار است از تیمی به تیم دیگر بروند، متأسفانه در این فاصله تمرین نمی کنند و کاملاً ناآماده هستند و باید از صفر با آنها شروع کرد و به همین دلیل است که می گویم برای لیگ پیش رو دو برنامه دارم. در هر صورت هیچ بازی سخت یا آسانی وجود ندارد و در هر بازی باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بهترین خوزستانی ها در تیم ما هستند

به گزارش صلح خبر، نکونام تأکید کرد: قطعاً در حال حاضر بهترین خوزستانی ها در تیم ما هستند اما اینکه چرا در سال های اخیر خوزستانی در تیم ملی نبوده است باید کارشناسی شود که چه اتفاقی افتاده است. خوزستان پر از فوتبالیست است اما اینکه استعداد را شکل بدهیم اهمیت دارد. علی باویه را از جوانان به بزرگسالان فولاد آوردیم اما سال گذشته بهترین روزهای آسیایی را از دست داد و هنگام سفر به عربستان گفت من بیمار هستم و با تیم نمی آیم و جواب کسی را هم نداد و این ذهنیت غیرحرفه ای است. البته ما دو بازیکن خوزستانی دیگری را با خودمان بردیم. حتی بازیکن خوزستانی دیگری را هم داشتیم که یک ماه گوشی خود را خاموش کرد و جواب کسی را نمی داد. اما در حال حاضر خوب های خوزستان با ما هستند. نجاریانی را داریم که باید از او مراقبت کنیم. حتی یک بازیکن ۱۹ ساله خوزستانی را آورده ایم که یک استعداد است. تأکید می کنم هر کسی خوب باشد در تیم فولاد بازی می کند.

خلعتبری جدا شد

سرمربی تیم فولاد فولاد خوزستان درباره خلعتبری هم خاطرنشان کرد: با توجه به بازیکن هایی که جذب کرده بودیم او احساس کرد شاید بازی کمتری به او برسد و عنوان کرد شرایطش به صورتی نیست که بیرون بماند و ما هم با جدایی اش موافقت کردیم. در همین پست علی باویه خوب باشد می تواند بازی کند. به هر حال از تلاش های خلعتبری قدردانی می کنم.

در آینده خواهید دید علیاری و قربانی چه بازیکنانی خواهند بود

وی درباره نماندن شیمبا در فولاد نیز خاطرنشان کرد: مدیر برنامه اش سریعاً باب مذاکره با تیم دیگری را باز کرد و در نهایت از تیم فولاد جدا شد اما باید بگویم در آینده خواهید دید که علیاری و قربانی چه بازیکنانی خواهند بود.

نکونام درباره جذب وریا غفوری و اینکه چرا فولاد اکنون سه دفاع راست دارد؟ گفت: قطعاً سه دفاع راست نداریم. نجاریان و غفوری قابلیت بازی در دو پست را دارند. ضمن اینکه نجاریان و شیری در دفاع راست خواهند بود و وریا در پست دیگری بازی خواهد کرد.

نیاز داریم استادیوم‌مان پر شود

وی درباره حضور تماشاگران در بازی های تیمش گفت: ورزشگاه ما ظرفیت حضور حداکثر هواداران را دارد و باید از این فرصت استفاده کنیم. البته اگر بحث کرونا باشد که صحبتی در این زمینه نیست اما خواهشم این است که اگر حضور تماشاگران آزاد است برای همه تیم ها باشد و ما نیاز داریم استادیوم‌مان پر شود تا به همه تیم ها فشار بیاوریم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید