گروه محیط ریست؛ به گزارش ایسنا، ابراهیمی نوسازی تاکسی های شهر تهران و حذف پیکان ها از ناوگان تاکسیرانی را اولویت این سازمان عنوان کرد و افزود: از دهه فجر 94 که دولت دستگاه های ذی ربط با نوسازی را دور هم جمع کرد، ثبت نام شروع شد و امسال نیز از خرداد ماه تحویل […]
گروه محیط ریست؛
به گزارش ایسنا، ابراهیمی نوسازی تاکسی های شهر تهران و حذف پیکان ها از ناوگان تاکسیرانی را اولویت این سازمان عنوان کرد و افزود: از دهه فجر 94 که دولت دستگاه های ذی ربط با نوسازی را دور هم جمع کرد، ثبت نام شروع شد و امسال نیز از خرداد ماه تحویل تاکسی ها در سراسر کشور آغاز شد.
وی با اعلام اینکه در انتخاب خودرو و بانک عامل به منظور ارائه وام هیچ اجباری نداریم به خودروهای مدرن اشاره کرد و گفت: این خودروها طی یکسال و نیم گذشته در برنامه تاکسیرانی شهر تهران جای گرفته اند که در جهت کاهش مصرف سوخت و عدم آلودگی هوای شهر تهران از خودروهای هیبریدی استفاده کنیم.
وی با اعلام اینکه نوسازی تاکسی های مسیر راه آهن در اولویت است، گفت: تاکسی های فرسوده بویژه پیکان ها باید حذف شود و اینکه همه تاکسی داران باید اتومبیل های خود را به لوکس تغییر دهند، واقعیت ندارد و حتی انتخاب بانک عامل به منظور دریافت وام با خود راننده است.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: اگر راننده ای بخواهد با خودروی فرسوده خود در خطوط تاکسیرانی تردد کند و به شهروندان خدمتی بی کیفیت ارائه دهد، ما از این مسئله جلوگیری می کنیم ولی در نوع خودروی جایگزین انتخاب با خود رانندگان است.
انتهای پیام
Let’s block ads! (Why?)
ایسنا