امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 477903 |
تاریخ انتشار : 14 مرداد 1401 - 12:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/لرستان سرپرست ورزش و جوانان لرستان گفت: وزنه‌برداری به‌عنوان یک رشته مهم ورزشی و مدال‌آور در راستای آمایش ورزش استان توسعه می‌یابد. سید آرش قیاسیان، در مجمع سالیانه هیأت وزنه‌برداری لرستان، با تأکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های رشته وزنه‌برداری در استان، اظهار کرد: هم نگه داشتن قهرمانان وزنه‌برداری مهم است و هم ایجاد و […]

صلح خبر/لرستان سرپرست ورزش و جوانان لرستان گفت: وزنه‌برداری به‌عنوان یک رشته مهم ورزشی و مدال‌آور در راستای آمایش ورزش استان توسعه می‌یابد.

سید آرش قیاسیان، در مجمع سالیانه هیأت وزنه‌برداری لرستان، با تأکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های رشته وزنه‌برداری در استان، اظهار کرد: هم نگه داشتن قهرمانان وزنه‌برداری مهم است و هم ایجاد و توسعه بستری لازم برای شهرهایی که وزنه‌برداری در آن فرهنگ‌سازی شده و استعدادهای ناب این رشته نیز در هر دو حوزه آقایان و بانوان مشخص شده‌اند.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان با تأکید بر نگاه آمایشی به ورزش استان، افزود: وزنه‌برداری یکی از هیأت‌های مهم در لرستان است که در راستای آمایش ورزش در سطح استان توسعه خواهد یافت.

وی با تقدیر از درایت، همدلی و برنامه‌ریزی‌های هیأت وزنه‌برداری لرستان و مدال‌آوری وزنه برداران لرستانی، تصریح کرد: از هیأت وزنه‌برداری استان به عنوان یک هیأت نمونه حمایت می‌کنیم تا با همکاری دو طرفه اتفاقات خوبی را در ۱۴۰۱و۱۴۰۲ رقم بزنیم.

قیاسیان با اشاره به افتتاح سالن گرم‌خانه وزنه‌برداری لرستان با حضور سرپرست فدراسیون، گفت: این طرح ورزشی در مجموعه تختی خرم‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر۳۵۰ میلیون تومان در یک بازه زمانی دو ماهه باکمک همکاران اداره کل و در جهت تکمیل خانه وزنه‌برداری استان ایجاد شده و امروز با افتتاح آن توانستیم یک موقعیت را به سرانه ورزشی استان اضافه کنیم.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه مشکلات وزنه‌برداری بروجرد و الیگودرز نیز احصا شده است، بیان کرد: در سال مالی جدید که‌ مهر ماه شروع می‌شود تلاش می‌کنیم مشکلات وزنه‌برداری استان را از لحاظ تجهیزات حل کنیم و همچنین به شهرستان‌های شاخص وزنه‌برداری استان نیز کمک‌های لازم را خواهیم داشت.

وی با تأکید بر لزوم احیا و توسعه وزنه‌برداری در دیگر شهرستان‌های استان مانند کوهدشت، ادامه داد: اقدامات هیأت وزنه‌برداری استان در حوزه آموزش باید تداوم داشته باشد.

قیاسیان از سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری درخواست کرد نسبت به تزریق تجهیزات استاندارد و میزبانی مسابقات وزنه‌برداری به مناسبت یادواره کنگره شهدای لرستان با ورزش و جوانان استان همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید