امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 481621 |
تاریخ انتشار : 20 شهریور 1401 - 21:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/قم فینال لیگ برتر فوتسال نونهالان کشور را نمایندگان قم و قزوین برگزار می کنند. دیدار تمام قمی نیمه نهایی مسابقات فوتسال نونهالان کشور عصر یکشنبه بیستم شهریورماه در شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی بین دو تیم فوتسال ماهان و آریا صنعت معصومی برگزار شد. این دیدار از ساعت ۱۶ در سالن مالک […]

صلح خبر/قم فینال لیگ برتر فوتسال نونهالان کشور را نمایندگان قم و قزوین برگزار می کنند.

دیدار تمام قمی نیمه نهایی مسابقات فوتسال نونهالان کشور عصر یکشنبه بیستم شهریورماه در شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی بین دو تیم فوتسال ماهان و آریا صنعت معصومی برگزار شد.

این دیدار از ساعت ۱۶ در سالن مالک اشتر تربت حیدریه آغاز شد. در ابتدای این دیدار فوتسال پایاپایی از دو تیم مشاهده شد ولی در اواسط نیمه اول بارزان امین پور بازیکن سقزی ماهان قم در یک حمله تمرین شده توپ را به گل اول بازی تبدیل کرد.

در ادامه حملات دو تیم روی دروازه های هم در جریان بود. اعتراضات کادر فنی دو تیم در لحظاتی شرایط مسابقه را دچار چالش کرد که با دخالت ناظر فدراسیون آرامش نسبی به بازی بازگشت. البته اعتراض کادرفنی دو تیم به ضعف داوری در بسیاری از دقایق بازی در جریان بود.

دقایق پایانی نیمه اول مسابقه با حملات گسترده ماهان همراه بود که در چند صحنه با اقبال تیم آریا صنعت توپ ها به گل تبدیل نشد تا نتیجه بازی در پایان نیمه اول با حساب یک بر صفر ثبت شود.

پس از آغاز بازی در نیمه دوم فشار تیم آریا صنعت برای به تساوی کشاندن بازی آغاز شد که در همین مساله زمینه ضد حملات تیم فوتسال ماهان قم را نیز بیشتر کرد. اما در دقایق میانی نیمه دوم تیم فوتسال آریا صنعت توسط امیرعلی یعقوبلو به گل تساوی دست پیدا کرد.

پس از گل تساوی، فشارهای تیم ماهان روی دروازه آریا صنعت شدت گرفت و در یکی از حملات این تیم، امیر طیبی بازیکن تیم ماهان موفق به گلزنی شد تا یکی از نمایندگان قم در آستانه رسیدن به فینال قرار گیرد.

پس از گل دوم ماهان، تیم فوتسال آریا صنعت روی تاکتیک اصلی خود یعنی ارسال های مداوم دروازه بان، سعی در تغییر نتیجه بازی داشت و پس از ارسال های متعدد بالاخره در یک دقیقه به پایان بازی روی شلوغی مقابل دروازه و عدم هماهنگی خط دفاعی و دروازه بان ماهان، گل تساوی بازی به ثمر رسید تا رویاهای ماهان در آخرین دقیقه دچار چالش جدی شود.

در اواخر بازی در نیمه دوم تیم فوتسال آریا صنعت به دلیل پرس شدید بازیکنان حریف پنج خطایی شد و فضا را برای خود سخت تر کرد. در پایان نیمه دوم پنالتی نقطه دوم بازیکنان ماهان قم نیز راهی به جایی نداشت تا نتیجه مسابقه دو بر دو به پایان برسد و کار به وقت های اضافه کشیده شود.

ابتدای نیمه دوم مسابقه با فشار گسترده تیم فوتسال ماهان همراه بود و توپ های بسیاری از مقابل دروازده تیم به هدر رفت و حتی در چند صحنه نیز توپ به تیر دروازه آریا صنعت معصومی خورد ولی به گل مبدل نشد.

پس از فشارهای گسترده تیم فوتسال ماهان برای به ثمر رساندن گل برتری، بازیکنان آریا صنعت در یکی از حملات ماهان، مرتکب خطا شدند که منجر به پنالتی از روی نقطه دوم شد. در این لحظه جواد نوروزی بازیکن تکنیکی فوتسال ماهان که در این مسابقات هنوز گلی به ثمر نرسانده بود با پای چپ گل سوم تیم ماهان را به ثمر رساند تا این بازی به اوج خود برسد.

وقت اضافه دوم با فشار گسترده تیم آریا صنعت روی تاکتیک انحصاری این تیم یعنی ارسال های مداوم دروازه بان خود همراه بود که این ارسال ها نتیجه خاصی در پی نداشت و در این حین چند بار دیگر فرصت ضد حمله برای بازیکنان ماهان فراهم شد که این فرصت ها نیز به گل تبدیل نشد تا نتیجه این دیدار مهیج و تمام قمی با حساب سه بر دو به سود شاگردان علی فخاران سرمربی ماهان قم به پایان برسد.

یکی از نکات برجسته این بازی همدردی صمیمانه بازیکنان و کادر فنی دوم بود که صحنه های زیبایی را در شهر تربت حیدری به جای گذاشت.

کادر فنی و مدیریتی ماهان نیز به احترام نماینده قم اجازه شادی را به بازیکنان ندادند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید